www.reset2.pl • Problem z importem asortymentu z pliku tekstowego.
Strona 1 z 1

Problem z importem asortymentu z pliku tekstowego.

: śr, 06 kwietnia 2016 8:19
autor: pollco
Witam.
Wyeksportowałem listę asortymentów z arkusza kalkulacyjnego do pliku .csv rozdzielanego średnikami. Policzyłem poszczególne sekcje, w pierwszej linii wpisałem *A
brak pustych linii, na końcu każdej dałem ;-;-; tak jak na przykładzie w pomocy, a nadal wyskakują mi błędy przy imporcie.
przykładowa linia:
ark.male;arkusze ochronne male 12x18;tak;;towar;Nie;;;;;1;;;;;;;;;;c.ewidencyjnej;cena->marża;2;tys;ark;21.12.56-70.12;-;-;

co robię nie tak? czy opis musi być w cudzysłowiu?

: śr, 06 kwietnia 2016 8:36
autor: Inez
Z jakiej wersji programu (czy jest to 7.16.4) i jakiej wersji instrukcji (czy jest to instrukcja z dnia 13.11.2015) korzystasz? Można to sprawdzić w Pomoc -> O programie w przedostatniej linijce.

Najlepiej w programie wprowadzić sobie ręcznie jeden asortyment i wykonać eksport do pliku buforowego. W ten sposób uzyskasz dokładny szablon, do którego należy się dostosować.

: śr, 06 kwietnia 2016 10:52
autor: pollco
program 7.16.3
pomoc z dnia 13-11-2015

https://zapodaj.net/0fc582908adbd.jpg.html

: śr, 06 kwietnia 2016 11:10
autor: Inez
Proszę zaktualizować program do 7.16.4. Czy w programie wprowadziłeś sobie ręcznie jeden asortyment i wykonałeś eksport do pliku buforowego? Czy tak uzyskany plik nie daje się zaimportować?

Pytanie jeszcze z jakiej opcji w programie korzystasz w celu zaczytania danych?

: śr, 06 kwietnia 2016 12:17
autor: pollco
Jak zainicjować aktualizację z poziomu programu?

: śr, 06 kwietnia 2016 12:21
autor: Inez
Zbiory -> Narzędzia -> Aktualizacja programu

: śr, 06 kwietnia 2016 12:46
autor: pollco
Program nie chce się zaktualizować!
Zgubił dane rejestracyjne, mimo, że dokonałem rejestracji i posiadam kod i hasło!

: śr, 06 kwietnia 2016 13:40
autor: Inez
Proszę zatem o bezpośredni kontakt z serwisem pod nr tel. 71/38-28-702.

: śr, 06 kwietnia 2016 15:01
autor: pollco
Udało się zaktualizować program.
Wyeksportowany plik.buf można poprawnie zaimportować,
jednak mój przygotowany plik nie chce się zaimportować.
Nie wyskakują błędy, ale nie dodaje żadnego nowego asortymentu.
Czy są jakieś zakazane znaki? czy szukać jakiegoś błędu "literówki"?

: śr, 06 kwietnia 2016 15:25
autor: Inez
Należy zatem sprawdzić znak po znaku, czy przygotowany plik jest dokładnie taki sam jak ten przykładowo wyeksportowany.

: czw, 07 kwietnia 2016 13:28
autor: pollco
Sprawdziłem poprawność i nadal nie chce się zaimportować!
Czy są jakieś zabronione znaki w poszczególnych sekcjach?
Czy tekst opisowy ze spacjami musi być w znakach ""
Czy jest jakiś limit asortymentu?

: czw, 07 kwietnia 2016 14:42
autor: Inez
Nie ma limitu, nie ma konieczności używania "". Błędy nadal wynikają z niepoprawnej struktury importowanego pliku, ale z czego dokładnie nie jesteśmy w stanie stwierdzić poprzez forum.
Zakładam, że w pliku są co najmniej 2 asortymenty.

Ponownie proszę o bezpośredni kontakt z serwisem pod nr tel. 71/38-28-702 lub podesłanie na serwis@reset2.pl swojego pliczku w celu weryfikacji problemu.

: pn, 11 kwietnia 2016 12:14
autor: pollco
Czy indeks asortymentu musi być liczbą czy może być literowy?

: śr, 13 kwietnia 2016 12:48
autor: Inez
Indeks asortymentu może zawierać litery.