Archiwum nie zawiera pliku informacyjnego

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
stalmet
Posty: 4
Rejestracja: pn, 04 maja 2015 20:51

Archiwum nie zawiera pliku informacyjnego

Post autor: stalmet » wt, 05 maja 2015 22:10

Przy probie odtworzenia danych dostaje komunikat jak w temacie.
mh

Post autor: mh » śr, 06 maja 2015 8:50

Proszę upewnić się czy użytkownik systemu ma odpowiednie uprawnienia do lokalizacji w której zapisywany jest plik archiwum. W razie dalszych problemów proszę o kontakt telefoniczny z serwisem- 71 37 71 202
stalmet
Posty: 4
Rejestracja: pn, 04 maja 2015 20:51

Post autor: stalmet » śr, 06 maja 2015 9:36

A czy program w windows7 nie uruchamia się automatycznie z uprawnieniami administratora?

Wykonałem próbę:
Na komputerze gdzie jest problem wykonałem archiwizację ( w tej samej lokalizacji na której jest r2platnik ). Wykonałem próbę odtworzenia z archiwum, próba się powiodła.

Na starym komputerze próba odzyskania z archiwum z którym jest problem na nowym komputerze również przechodzi bez problemu.
Awatar użytkownika
NA
 
Posty: 567
Rejestracja: wt, 17 sierpnia 2010 9:57
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: NA » pt, 08 maja 2015 12:05

R2Płatnik może się automatycznie uruchamiać jako administrator gdy na skrócie do programu (ikonce), we właściwościach, zaznaczy się tą opcję. Proszę w taki sposób uruchamiać i możliwe, że problem zniknie.
ODPOWIEDZ