Odtworzenie z archiwum

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
pannaaa
Posty: 8
Rejestracja: pt, 24 października 2014 19:05

Odtworzenie z archiwum

Post autor: pannaaa » sob, 23 maja 2015 16:37

Witam,
Chcę odtworzyć dane z archiwum, wskazuje plik pokazuje dane, wpisuję hasło ale przycisk "Odtworzenie" jest nie aktywny.
Niestety nie spisałam sobie nr serwera MSSQL
A chcąc zrobić aktualizację programu wyskakuje błąd "File access denied"
Teraz nie wiem co mam robić.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Monika
 
Posty: 477
Rejestracja: pt, 16 listopada 2007 8:24
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: Monika » pn, 25 maja 2015 8:56

Odnośnie aktualizacji - uruchom program spod prawego klawisza myszy wybierając Uruchom jako administrator i dopiero aktualizuj .
Odnośnie odtwarzania z archiwum - prawdopodobnie podajesz niepoprawne hasło.
pannaaa
Posty: 8
Rejestracja: pt, 24 października 2014 19:05

Post autor: pannaaa » wt, 26 maja 2015 13:50

A jest jakaś inna możliwość poznania tego hasła aby zrobić odtworzenie z archiwum? Mam zapisane hasło które wychodzi że jest niepoprawne a zakładane było w 2012 roku.
Awatar użytkownika
Monika
 
Posty: 477
Rejestracja: pt, 16 listopada 2007 8:24
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: Monika » wt, 26 maja 2015 14:24

Proszę w tej sprawie skontaktować się z serwisem , na pewno pomogą :)
pannaaa
Posty: 8
Rejestracja: pt, 24 października 2014 19:05

Post autor: pannaaa » wt, 26 maja 2015 14:54

A w jakich godzinach serwis pracuje i ile kosztuje taka usługa?
Awatar użytkownika
Renata
 
Posty: 185
Rejestracja: wt, 24 listopada 2009 15:16
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: Renata » wt, 26 maja 2015 14:58

A czy pokazuje się Pani komunikat "brak pliku informacyjnego"?
Jeżeli tak, to być może nie tyle chodzi o hasło, co o różnicę między wersjami programu: w archiwum i w programie docelowym. Jeśli archiwum było zrobione na nowej wersji programu, a wczytujemy je na nowym komputerze, ale ze starą wersją programu (bo np. zainstalowaliśmy program ze starej płyty), to może pokazywać się wspomniany komunikat (i problem z odtworzeniem danych z archiwum).

Rozwiązaniem jest zaktualizowanie programu docelowego przez Zbiory -> Narzędzia -> Aktualizacja programu (proszę nie pomijać ponownego uruchomienia programu, gdy program o to poprosi - inaczej aktualizacja się nie wykona). Przy wyrównanych wersjach, archiwum powinno się odtworzyć bez przeszkód.

Jeżeli jednak na 100% chodzi o hasło, to nie obejdzie się bez drogi oficjalnej - szczegółów nt procedury postępowania w takim przypadku udzielamy telefonicznie.

Pozdrawiam.
pannaaa
Posty: 8
Rejestracja: pt, 24 października 2014 19:05

Post autor: pannaaa » wt, 26 maja 2015 15:07

Wydaje mi się że jednak może chodzić o hasło ale do wersji programu nie jestem pewna. Ostatnia aktualizacja programu była 24 kwietnia a ja archiwizacje robiłam już w maju więc powinnam mieć już tą nawą zaktualizowaną wersję.
Niestety nie jestem już w tym tak obeznana i wole zdać się na serwis aby czegoś bardziej nie namieszać :D
Dziękuję za odpowiedzi
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Renata
 
Posty: 185
Rejestracja: wt, 24 listopada 2009 15:16
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: Renata » wt, 26 maja 2015 15:21

pannaaa pisze:A w jakich godzinach serwis pracuje i ile kosztuje taka usługa?
Serwis pracuje w godzinach od 08:00 do 16:30.
Dalszych informacji możemy udzielić w bezpośrednim kontakcie telefonicznym.
ODPOWIEDZ