Witam, trzy problemy:
1) Czy aby na wydruku listy mieć ilość nadgodzin (50 i 100) muszę zdefiniować składnik czy jest gdzieś opcja do włączenia tegoż?
2) W regulaminie zakładowym mamy, że ekwiwalenty za pranie i odzież wypłacamy w pełnej wysokości jeżeli pracownik przepracował chociażby jeden dzień (i to działa) ale jeżeli np. cały miesiąc chorował to nie dostaje nic. Można zdefiniować taki składnik? Czy trzeba pilnować i wyłączać wypłatę ekwiwalentu w takim miesiącu?
3) Po zaciągnięciu danych z płatnika (ZUS) mam za dużo niepotrzebnych pracowników. W opcji podświetlenia mam nieaktywna opcję "Usuń podświetlone". Łatwiej by było podświetlić niepotrzebnych po zaznaczeniu niż klikać pojedynczo. Jest do uaktywnienia?
Ilość nadgodzin na wydruku + ekwiwalenty + podświetlenia
- Renata
- Posty: 185
- Rejestracja: wt, 24 listopada 2009 15:16
- Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
- Kontakt:
1)
Proszę w Ustawienia -> Ustawienia Płacowe na zakładce Wydruki-listy/paski zaznaczyć opcję "Drukuj na listach i paskach godziny pracy".
Do kompletu w Definicje -> Definicje list płac, przy definicji Wynagrodzeń Podstawowych (zakładam, że na takiej rozliczają Państwo nadgodziny), proszę zaznaczyć na zakładce Pozycja -> na zakładce Parametry -> pole "Lista podstawowa".
2)
Domyślnie program nalicza ekwiwalent w pełnej wysokości.
Tak więc w omawianym przypadku albo trzeba by pilnować i wyłączać wypłatę ekwiwalentu, albo też można zdefiniować składnik, który będzie sprawdzał ilość dni roboczych - jeśli pracownik przepracuje choć 1 dzień, system będzie naliczał pełną wysokość ekwiwalentu, w przeciwnym wypadku będzie ją zerował.
3)
W niektórych oknach programu (np. Karta Urlopowa) działa kombinacja klawiszy Ctrl+D, która usuwa wszystkie podświetlone wpisy jednocześnie. W oknie z pracownikami jednak takiej funkcjonalności nie ma i raczej nie jest przewidywana.
Pozdrawiam,
Proszę w Ustawienia -> Ustawienia Płacowe na zakładce Wydruki-listy/paski zaznaczyć opcję "Drukuj na listach i paskach godziny pracy".
Do kompletu w Definicje -> Definicje list płac, przy definicji Wynagrodzeń Podstawowych (zakładam, że na takiej rozliczają Państwo nadgodziny), proszę zaznaczyć na zakładce Pozycja -> na zakładce Parametry -> pole "Lista podstawowa".
2)
Domyślnie program nalicza ekwiwalent w pełnej wysokości.
Tak więc w omawianym przypadku albo trzeba by pilnować i wyłączać wypłatę ekwiwalentu, albo też można zdefiniować składnik, który będzie sprawdzał ilość dni roboczych - jeśli pracownik przepracuje choć 1 dzień, system będzie naliczał pełną wysokość ekwiwalentu, w przeciwnym wypadku będzie ją zerował.
3)
W niektórych oknach programu (np. Karta Urlopowa) działa kombinacja klawiszy Ctrl+D, która usuwa wszystkie podświetlone wpisy jednocześnie. W oknie z pracownikami jednak takiej funkcjonalności nie ma i raczej nie jest przewidywana.
Pozdrawiam,