www.reset2.pl • umowa zlecenie
Strona 1 z 1

umowa zlecenie

: pn, 05 czerwca 2017 12:46
autor: katmag
Witam mam problem z stworzeniem listy wypłat z tytułu wynagrodzenia z umowy zlecenia . Umowa zlecenie zawarta jest od 02.01.2017 do 31.12.2017 . Wynagrodzenie jest liczone na podstawie ilości przepracowanych godzinach w miesiącu ( tej .13 zł za godzinę )wypłata co miesiąc . Problem polega w tym iż tworzy się lista wypłat ale z zerowym wynagrodzeniem jakby nie było umowy zlecenia . Nadmieniam iż do tej pory nie było problemu z stworzeniem list wypłat i wynagrodzenie było prawidłowo naliczane . Gdzie jest błąd ? ?

Re: umowa zlecenie

: pn, 05 czerwca 2017 13:29
autor: NA
Jeśli jest to umowa wg stawki i standardowe definicje, to należy wprowadzić w umowie pozycję do tabelki rozliczenia i ilość podać, która po przemnożeniu przez stawkę powinna dać kwotę do rozliczenia. Wówczas na liście płac powinno być to widoczne.

umowa zlecenie

: pn, 05 czerwca 2017 13:33
autor: katmag
Mam wszystko wprowadzone i tak nie nalicza na liście płac.

Re: umowa zlecenie

: pn, 05 czerwca 2017 14:05
autor: NA
Na forum trudno jednoznacznie to wyjaśnić. Kontakt telefoniczny z serwisem najlepiej.

: sob, 13 stycznia 2018 9:55
autor: maksimus
Czy do definicji listy płac (umowy zlecenia) jest możliwość dodania stawki godzinowej oraz liczby godzin, na podstawie których została wyliczona kwota brutto z umowy zlecenia i aby te wartości były widoczne na wydruku listy płac? Wydaje mi się, że obecnie nie ma takiej możliwości, bo brakuje tych pól systemowych w liście rozwijanej podczas definiowania listy. A może jednak się mylę i trzeba gdzieś, coś "odhaczyć"? Proszę o podpowiedź.

: pn, 15 stycznia 2018 12:08
autor: NA
maksimus pisze:Czy do definicji listy płac (umowy zlecenia) jest możliwość dodania stawki godzinowej oraz liczby godzin, na podstawie których została wyliczona kwota brutto z umowy zlecenia i aby te wartości były widoczne na wydruku listy płac? Wydaje mi się, że obecnie nie ma takiej możliwości, bo brakuje tych pól systemowych w liście rozwijanej podczas definiowania listy. A może jednak się mylę i trzeba gdzieś, coś "odhaczyć"? Proszę o podpowiedź.
Można dodać do definicji listy pola ze stawkami:
- Stawka u-z i o dz.
- Stawka2 u-z
- Stawka3 u-z

Jeśli ich nie widać w definicje/pola systemowe, to pod F4 (właściwości) należy zaznaczyć kropkę wyboru przy "wszystkie".

Na liście płac będą wówczas widniały poszczególne stawki, ale ilość wpisaną w umowie można uzyskać dzieląc kwotę umowy przez stawkę (na osobnym składniku). Pozostaje jednak problem jeśli jest kilka stawek, ponieważ na pozycji listy płac nie wiadomo według której dana kwota umowy została policzona. W takiej sytuacji można byłoby spróbować zrealizować to na wersji PRO poprzez funkcję SQL. Aby na pozycji listy sprawdzać według której stawki dana rata została wprowadzona.