www.reset2.pl • informacja dla pracownika w firmie bez regulaminu pracy
Strona 1 z 1

informacja dla pracownika w firmie bez regulaminu pracy

: śr, 18 października 2017 13:02
autor: Justina
Witam,

proszę o pomoc w zakresie informacji dla pracownika w firmie bez regulaminu pracy.
Czy można gdzieś zaznaczyć, że firma nie ma regulaminu i wtedy informacja będzie obszerniejsza? Czy trzeba stworzyć sobie makietę?
Bardzo proszę o w miarę szybką odpowiedź.

Dziękuję i pozdrawiam :)

: czw, 19 października 2017 16:31
autor: Marioo
Również chętnie się dowiem, co w takiej sytuacji jak to rozwiązać

: czw, 19 października 2017 16:50
autor: Renata
Niestety, nie ma domyślnie takiego szablonu, ale można dobudować we własnym zakresie jako tzw. makietę (w Ustawienia-Makiety dokumentów) lub zlecić do wykonania w serwisie (w ramach usług odpłatnych).

Doraźnie (i bez wpędzania się w koszty) można edytować dokument na podglądzie wydruku (2X klik i jak treść zaznaczy się na żółto, to dopisujemy własny tekst). Przy dużej rotacji pracowników oczywiście takie przeróbki nie mają sensu, lepiej wykonać makietę.

Ewentualnie można dopisać dodatkowe informacje w Umowie o pracę, na zakładce Warunki, w polu Inne warunki zatrudnienia.

Pozdrawiam.