www.reset2.pl • lista płac
Strona 1 z 1

lista płac

: sob, 18 listopada 2017 19:08
autor: Ewa Hoder
Mam problem z tworzeniem listy płac. Wprowadziłam wszystkie dane pracownika, w pozycji aktualne zatrudnienie wpisałam kwotę wynagrodzenia brutto i uzupełniłam miesięczną kartę pracy. Obliczając listę płac nie pobiera mi kwoty wynagrodzenia, nie oblicza składek, podatku itp. Jedynie pobiera etat i godziny przepracowane... Czy mogę mieć jakiś błąd w ustawieniach?

: pn, 20 listopada 2017 10:21
autor: maksimus
A stworzyłaś w ogóle umowę dla pracownika? Program pobiera dane z umowy.

: pn, 20 listopada 2017 16:13
autor: Renata
Proszę wejść do listy płac omawianego pracownika (2X klik na liście płac, 2X klik na pracowniku) i sprawdzić, czy w kolumnie wartość zadana przepisuje się w ogóle stawka z umowy o pracę?

Proszę też sprawdzić liczbę dni chorobowego na liście płac pracownika. Być może wprowadziła Pani do systemu chorobowe z całego okresu zatrudnienia pracownika, ale nie mają one "swojej" listy płac do kompletu. W takim przypadku wszystkie stare chorobowe ściągają się na pierwszą możliwą listę płac i pomniejszają bieżącą płacę. Aby więc stare chorobowe nie pomniejszało bieżącego wynagrodzenia, proszę zaznaczyć w Karcie zasiłkowej, na zakładce Wypłata zasiłku "Nie pomniejszaj składników na kolejnej liście" oraz wyłączyć (zostawić puste) pole "Uwzględnij na kolejnej liście".

Najlepiej proszę zadzwonić do serwisu (tel. 71/38-28-702) - telefonicznie znacznie szybciej wyjaśnimy problem.

Pozdrawiam.