www.reset2.pl • odbiór soboty w drugim miesiacu okresu rozliczeniowego
Strona 1 z 1

odbiór soboty w drugim miesiacu okresu rozliczeniowego

: czw, 28 grudnia 2017 12:34
autor: wawilka
Witam,

W firmie jest 4 miesieczny okres rozliczeniowy. W parametrach mam ustawiony okres rozliczeniowy-4, rozpoczyna sie od stycznia. W listopadzie pracownik pracował w jedna sobote. Ten dzien odebrał w grudniu. w listoapdzie wpisałam ze pracowal w sobote, jednak nie moge wpisac w grudniu ze odebral danego dnia dzien wolny za sobote sz listopada. Czy sie nie da w ten sposób?

Re: odbiór soboty w drugim miesiacu okresu rozliczeniowego

: czw, 28 grudnia 2017 15:32
autor: NA
W miesięcznej karcie pracy, w linijce "Dni pracy", na dniu który ma być wolny za sobotę, dwuklik LPM, wybieramy:
- w przypadku rozszerzonej karty pracy: "dni wolne/oddaj dzień wolny za..." i wybieramy datę przepracowanej soboty, za którą dajemy ten dzień w grudniu
-w przypadku zwykłej karty pracy: "dni wolne".

: czw, 28 grudnia 2017 17:11
autor: wawilka
własnie tak robie, ale jesli w listopadzie jest praca w sobote, a w grudniu odbiera (z racji 4 miesiecznego okresu roliczeniowego)to w grudniu oddaj dzien wolny za... mam nieaktywne. Aktywna jest ta opcja, jesli pracownik w tym samym miesiacu odbiera dzien za przepracowana sobote, w tym samym miesiacu.
Mam ustawiony okres roliczeniowy 4 miesieczny, ale za nic nie moge zaznaczyc odbior dnia wolnego za poprzedni miesiac w tym samym okresie rozliczeniowym. Posuadam R2Płatnik PRO

: pt, 29 grudnia 2017 8:56
autor: NA
wawilka pisze:własnie tak robie, ale jesli w listopadzie jest praca w sobote, a w grudniu odbiera (z racji 4 miesiecznego okresu roliczeniowego)to w grudniu oddaj dzien wolny za... mam nieaktywne. Aktywna jest ta opcja, jesli pracownik w tym samym miesiacu odbiera dzien za przepracowana sobote, w tym samym miesiacu.
Mam ustawiony okres roliczeniowy 4 miesieczny, ale za nic nie moge zaznaczyc odbior dnia wolnego za poprzedni miesiac w tym samym okresie rozliczeniowym. Posuadam R2Płatnik PRO
Proszę sprawdzić czy program jest zaktualizowany oraz czy po włączeniu ikonką w miesięcznej karcie pracy "pokaż okres rozliczeniowy" program widzi u tej osoby rzeczywiście taki okres rozliczeniowy czy inny. Jeśli nadal będzie z tym problem, to łatwiej będzie to wyjaśnić kontaktując się telefonicznie z serwisem R2Płatnika.