www.reset2.pl • Wysyłka paska
Strona 1 z 1

Wysyłka paska

: czw, 15 marca 2018 8:03
autor: jadmar
Dzień dobry.

Podczas wysyłania paska płacowego dostaję komunikat, że nie można ich wysłać ponieważ dany pracownik nie ma wpisanego adresu email. Jednak w danych pracownika email jest wpisany. Czy czegoś nie wiem? :)

: czw, 15 marca 2018 10:52
autor: Staszek
Adres email musi być wpisany w adres do korespondencji.

: czw, 15 marca 2018 12:04
autor: jadmar
Staszek pisze:Adres email musi być wpisany w adres do korespondencji.
Ale adres jest w tym miejsu wpisany, program "krzyczy", że nie jest. Nie wiem co robić

Re: Wysyłka paska

: pt, 16 marca 2018 10:32
autor: NA
jadmar pisze:Dzień dobry.

Podczas wysyłania paska płacowego dostaję komunikat, że nie można ich wysłać ponieważ dany pracownik nie ma wpisanego adresu email. Jednak w danych pracownika email jest wpisany. Czy czegoś nie wiem? :)
A czy tylko jednej z osób nie chce wysłać czy każdemu? Czy komukolwiek innemu w ogóle program wysyła pomyślnie pasek na mejla? Jeśli innym wysyła, to proszę sprawdzić czy w adresach, w zakładce "korespondencji", jest wybrana kropka przy "jak zameldowania" czy może "inny adres". Jeśli nadal będzie z tym problem, to proponuję kontakt telefoniczny z serwisem aby to wyjaśnić.

: pn, 19 marca 2018 13:47
autor: jadmar
Program wysyła losowo do paru osób z 60-ciu. Nie wysyła nawet tam gdzie zaznaczona jest opcja "Inny adres"

: pn, 19 marca 2018 21:09
autor: twojcz
Miałem podobne problemy przy słabym łączu internetowym. Dopiero po zmianie na internet po światłowodzie zaczęło mi wszystkie paski wysyłać. Z tego co prowadziłem swoje obserwacje najwięcej problemów było przy wysyłce na konta gmail.

: ndz, 15 lipca 2018 18:21
autor: Gerda
Też miałam podobnie i jak u przedmówcy winne było łącze internetowe.