Wysyłka PIT-11 mailem zawiesza cały program

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
lgorek
Posty: 234
Rejestracja: śr, 28 lutego 2018 15:54

Wysyłka PIT-11 mailem zawiesza cały program

Post autor: lgorek » śr, 27 stycznia 2021 13:23

Witam,
Chce wysłać właścicielom PIT-11 na maila jednak nie jest to możliwe bo większości program się zwiesza, wyśle 3 maila, a kolejnej firmie potrafi się zwiesić i tak bez przyczyny.


Jak rok temu brakuje kilku rzeczy:
1. Automatycznie dołączenie UPO przy wydruku PIT, jeżeli jest już potwierdzony, dzięki czemu robimy jeden wydruk zamiast dwóch.
2. Wysyłka mailem wszystkich PIT pracowników do właściciela, obecnie należy robić to ręcznie, tak samo gdy chcemy zapisać je do PDF, każdego pracownika należy zapisać z osobna oraz dodatkowo UPO zamiast ułatwić jest dużo dużo pracy.
3. Nazwa tematu maila oraz generowanego PDF, powinien odpowiadać pracownikowi wtedy nie musimy sami nazywać tematu i pliku.
4. Brak możliwości wydruku wszystkich PIT na raz np PIT-11, PIT-4R, itp musimy otwierać każdy z osobna.
Awatar użytkownika
michalS
 
Posty: 127
Rejestracja: śr, 05 lipca 2017 8:03
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Re: Wysyłka PIT-11 mailem zawiesza cały program

Post autor: michalS » wt, 09 lutego 2021 10:46

Dzień dobry,

należy zaktualizować program do najnowszej wersji - wcześniej należy zaznaczyć "tryb diagnostyczny" w Ustawienia>Środowisko>Zaawansowane.

1. Zgłoszona sugestia zostanie przekazana do działu rozwoju oprogramowania.
2. Jest możliwość wysyłki/zapisu do pdf wszystkich dokumentów, należy wygenerować dokumenty na przegląd wydruku, następnie po prawym przyciskiem myszy > "Zapisz wszystko jako pdf" i "Wyślij wszystko".
3. - W oknie przed eksportem do PDF jest możliwość wyboru formatu nazwy pliku z dostępnych znaczników (może to być NIP, PESEL, nazwisko i imię pracownika itp).
- Podczas wysyłki dokumentów należy określić Temat i opis, te pola należy uzupełnić ręcznie.
4. Na przeglądzie wydruku danego typu dokumentu jest opcja - "Drukuj wszystko".

W razie problemów proszę o kontakt telefoniczny z serwisem.

Pozdrawiam
ODPOWIEDZ