nie mogę otworzyć księgi

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2fk, R2księga, R2środki, R2środkiPRO i R2środkiSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
magda22
Posty: 67
Rejestracja: pn, 23 sierpnia 2010 10:00

nie mogę otworzyć księgi

Post autor: magda22 » czw, 13 stycznia 2011 10:37

Witam serdecznie,
nie mogę w ogóle otworzyć księgi! wczoraj korzystałam z niej normalnie, nie było nic robione z komputerem, abonament został przedłużony.
Po próbie otworzenia wyskakuje komunikat: "System Windows nie może otworzyć tego pliku: RKsiega._xe".
Co się stało? co zrobić by móc się dostać do programu? Faktury otwierają się bez problemu....
Proszę o pomoc...
magda22
Posty: 67
Rejestracja: pn, 23 sierpnia 2010 10:00

Post autor: magda22 » czw, 13 stycznia 2011 10:40

Zmieniłam w folderze BIN plik RKsiega._xe na RKsiega.exe i działa. Ale dlaczego to się zmieniło??
Awatar użytkownika
Inez
 
Posty: 345
Rejestracja: czw, 21 kwietnia 2005 14:23
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: Inez » czw, 13 stycznia 2011 14:31

Być może pobierałaś aktualizację, podczas której program antywirusowy nie dopuścił do prawidłowego rozpakowania pliku update.exe. W takich przypadkach należy postąpić tak jak to uczyniłaś. Zrobić wykluczenia w programie antywirusowym zgodnie z tą instrukcją oraz dopiero po tym wykonać ponownie aktualizację programu.
---------------------------------------------------------------------------------
Zapraszamy do Społeczności Symfonii.
Zachęcamy do dzielenia się wiedzą i zadawania pytań w obszarze migracji z programów linii R2firma.
Krótkie wyjaśnienie czym jest Społeczność i jak z niej korzystać.
magda22
Posty: 67
Rejestracja: pn, 23 sierpnia 2010 10:00

Post autor: magda22 » czw, 13 stycznia 2011 14:36

Dziękuję ślicznie! Faktycznie pobierałam instrukcję.... postąpię zgodnie ze wskazówkami! Dziękuję!!
ODPOWIEDZ