Witam serdecznie,
nie mogę w ogóle otworzyć księgi! wczoraj korzystałam z niej normalnie, nie było nic robione z komputerem, abonament został przedłużony.
Po próbie otworzenia wyskakuje komunikat: "System Windows nie może otworzyć tego pliku: RKsiega._xe".
Co się stało? co zrobić by móc się dostać do programu? Faktury otwierają się bez problemu....
Proszę o pomoc...
nie mogę otworzyć księgi
Być może pobierałaś aktualizację, podczas której program antywirusowy nie dopuścił do prawidłowego rozpakowania pliku update.exe. W takich przypadkach należy postąpić tak jak to uczyniłaś. Zrobić wykluczenia w programie antywirusowym zgodnie z tą instrukcją oraz dopiero po tym wykonać ponownie aktualizację programu.
---------------------------------------------------------------------------------
Zapraszamy do Społeczności Symfonii.
Zachęcamy do dzielenia się wiedzą i zadawania pytań w obszarze migracji z programów linii R2firma.
Krótkie wyjaśnienie czym jest Społeczność i jak z niej korzystać.
Zapraszamy do Społeczności Symfonii.
Zachęcamy do dzielenia się wiedzą i zadawania pytań w obszarze migracji z programów linii R2firma.
Krótkie wyjaśnienie czym jest Społeczność i jak z niej korzystać.