Rozpoczynam pracę z programem R2fk. Jestem na etapie tworzenia planu kont, czyli sam początek.
1. Chciałbym spróbować zaksięgować ostatni miesiąc i gdyby obliczenia mi się zgadzały to dopiero wpiszę wszystko od stycznia. Da się tak zrobić?
2. Utworzyłem z grubsza wszystkie konta(również Ustawienia kont) i wygląda to tak:
Nie potrafię tylko wypełnić tych rubryk na zakładkach Rachunek zysków i strat oraz Bilans.
W podręczniku brakuje mi szczegółów jak to poustawiać. Czy dla każdego konta muszę tam coś wybrać? Można tam podopisywać swoje wartości? Czy pomoc w ustawieniu tego wchodzi w zakres możliwości pomocy telefonicznej lub innej zdalnej dla klientów?
R2fk rozpoczęcie księgowania od stycznia
1. da się jak najbardziej. uzupełnianie informacji mimo zaksięgowanych wpisów z miesięcy następnych jest możliwe
2. albo ustawiamy dla poszczególnych kont (analitycznych) albo ogólnie dla kont syntetycznych (zdecydowanie polecany sposób);
dla poszczególnych kont albo pozostawiamy puste zakładki rzis i bilans, albo wybieramy na którą grupę rzis/bilansu wpływa dane konto/grupa kont
2. albo ustawiamy dla poszczególnych kont (analitycznych) albo ogólnie dla kont syntetycznych (zdecydowanie polecany sposób);
dla poszczególnych kont albo pozostawiamy puste zakładki rzis i bilans, albo wybieramy na którą grupę rzis/bilansu wpływa dane konto/grupa kont