Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2fk, R2księga, R2środki, R2środkiPRO i R2środkiSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
-
Kacpern
- Posty: 1
- Rejestracja: wt, 27 września 2016 13:10
Post
autor: Kacpern » wt, 27 września 2016 13:26
Witam,
Przy próbie archiwizacji na na serwerze z klientem pojawia mi się błąd:
"Cannot open backup device '\\pliki\Properties\archiwum\bin.bak. Operating system error 5 (Odmowa dostępu.)"
Na serwerze hosta (z bazą danych) wszystko działa dobrze - można wykonać tam archiwizację.
Usługa bazy danych ustawiona na system lokalny.
Dostęp do ścieżki, jak i wszystkie prawa również są. Bez problemu można otworzyć katalog i tworzyć nowe pliki/edytować
W czym problem?
Pozdrawiam
-
sławek
-
- Posty: 735
- Rejestracja: pn, 03 marca 2008 11:11
- Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
-
Kontakt:
Post
autor: sławek » czw, 29 września 2016 8:41
Kluczowy wydaje się komunikat "odmowa dostępu"
Proszę upewnić się, że w podanej lokalizacji program będzie miał możliwość zapisu (np. eksport dowolnego wydruku w pdfie do tej właśnie lokalizacji)
W razie dalszych problemów sugerujemy powrócić do kontaktu telefonicznego