Błąd przy archiwizacji na kliencie

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2fk, R2księga, R2środki, R2środkiPRO i R2środkiSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
Kacpern
Posty: 1
Rejestracja: wt, 27 września 2016 13:10

Błąd przy archiwizacji na kliencie

Post autor: Kacpern » wt, 27 września 2016 13:26

Witam,

Przy próbie archiwizacji na na serwerze z klientem pojawia mi się błąd:

"Cannot open backup device '\\pliki\Properties\archiwum\bin.bak. Operating system error 5 (Odmowa dostępu.)"

Na serwerze hosta (z bazą danych) wszystko działa dobrze - można wykonać tam archiwizację.

Usługa bazy danych ustawiona na system lokalny.
Dostęp do ścieżki, jak i wszystkie prawa również są. Bez problemu można otworzyć katalog i tworzyć nowe pliki/edytować

W czym problem?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
sławek
 
Posty: 735
Rejestracja: pn, 03 marca 2008 11:11
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: sławek » czw, 29 września 2016 8:41

Kluczowy wydaje się komunikat "odmowa dostępu"

Proszę upewnić się, że w podanej lokalizacji program będzie miał możliwość zapisu (np. eksport dowolnego wydruku w pdfie do tej właśnie lokalizacji)

W razie dalszych problemów sugerujemy powrócić do kontaktu telefonicznego
ODPOWIEDZ