R2fk 10.x Błąd otwarcia tabeli ST DokST OsobyST

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2fk, R2księga, R2środki, R2środkiPRO i R2środkiSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
chico
Posty: 20
Rejestracja: śr, 02 października 2013 8:21
Lokalizacja: 127.0.0.1

R2fk 10.x Błąd otwarcia tabeli ST DokST OsobyST

Post autor: chico » pt, 20 stycznia 2017 8:00

Dzień dobry,

Mam problem po przywróceniu danych z wersji 4.x do 10.x. Jedna firma(nawiasem mówiąc jeszcze nie księgowana, uzupełnione jedynie dane firmowe) otwiera się z nastąpującym błędem: http://i.imgur.com/azw6C0G.png

Obrazek

Proszę o informację z czym to może być związane i jak ten błąd naprawić? Mam cały czas dostęp do wersji R2fk 4.x gdzie ta baza istnieje
Ostatnio zmieniony pn, 23 stycznia 2017 8:22 przez chico, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
sławek
 
Posty: 735
Rejestracja: pn, 03 marca 2008 11:11
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: sławek » pt, 20 stycznia 2017 9:05

Dzień dobry

W jaki sposób nastąpiło przejście z wersji 4 na wersję 10?
Na pewno poprzez odtworzenie danych z archiwum?

Jeśli posiada Pan archiwum - prosimy o zaktualizowanie wersji programu 10 do wersji najnowszej 10.01.4 z dnia 19.01.2017 i próbę odtworzenia danych.

Prosimy o informację czy pomogło.
chico
Posty: 20
Rejestracja: śr, 02 października 2013 8:21
Lokalizacja: 127.0.0.1

Post autor: chico » pt, 20 stycznia 2017 9:20

sławek pisze:Dzień dobry

W jaki sposób nastąpiło przejście z wersji 4 na wersję 10?
Na pewno poprzez odtworzenie danych z archiwum?

Jeśli posiada Pan archiwum - prosimy o zaktualizowanie wersji programu 10 do wersji najnowszej 10.01.4 z dnia 19.01.2017 i próbę odtworzenia danych.

Prosimy o informację czy pomogło.
Odtworzenie danych poprzez archiwum(archiwizacja na 4.x, instalacja r2fk 10.x, aktualizacja do 10.1.4, dearchiwizacja na 10.1.4)

Wersja programu najnowsza możliwa, wykonałem ponownie odtworzenie danych i jest ten sam komunikat. Po 'OK' program wchodzi dalej ale ten błąd wcześniej się nie pojawiał. Istnieje tylko użytkownik ADMIN

P.S.
Oczywiście folder RESET2 wykluczony ze skanowania AV.
Awatar użytkownika
sławek
 
Posty: 735
Rejestracja: pn, 03 marca 2008 11:11
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: sławek » wt, 24 stycznia 2017 11:22

W tej sytuacji pozostaje tylko kontakt telefoniczny z działem serwisu.
Prosimy o kontakt pod numerem 71 28 28 702
ODPOWIEDZ