Dzień dobry,
Mam problem po przywróceniu danych z wersji 4.x do 10.x. Jedna firma(nawiasem mówiąc jeszcze nie księgowana, uzupełnione jedynie dane firmowe) otwiera się z nastąpującym błędem: http://i.imgur.com/azw6C0G.png
Proszę o informację z czym to może być związane i jak ten błąd naprawić? Mam cały czas dostęp do wersji R2fk 4.x gdzie ta baza istnieje
R2fk 10.x Błąd otwarcia tabeli ST DokST OsobyST
R2fk 10.x Błąd otwarcia tabeli ST DokST OsobyST
Ostatnio zmieniony pn, 23 stycznia 2017 8:22 przez chico, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzień dobry
W jaki sposób nastąpiło przejście z wersji 4 na wersję 10?
Na pewno poprzez odtworzenie danych z archiwum?
Jeśli posiada Pan archiwum - prosimy o zaktualizowanie wersji programu 10 do wersji najnowszej 10.01.4 z dnia 19.01.2017 i próbę odtworzenia danych.
Prosimy o informację czy pomogło.
W jaki sposób nastąpiło przejście z wersji 4 na wersję 10?
Na pewno poprzez odtworzenie danych z archiwum?
Jeśli posiada Pan archiwum - prosimy o zaktualizowanie wersji programu 10 do wersji najnowszej 10.01.4 z dnia 19.01.2017 i próbę odtworzenia danych.
Prosimy o informację czy pomogło.
Odtworzenie danych poprzez archiwum(archiwizacja na 4.x, instalacja r2fk 10.x, aktualizacja do 10.1.4, dearchiwizacja na 10.1.4)sławek pisze:Dzień dobry
W jaki sposób nastąpiło przejście z wersji 4 na wersję 10?
Na pewno poprzez odtworzenie danych z archiwum?
Jeśli posiada Pan archiwum - prosimy o zaktualizowanie wersji programu 10 do wersji najnowszej 10.01.4 z dnia 19.01.2017 i próbę odtworzenia danych.
Prosimy o informację czy pomogło.
Wersja programu najnowsza możliwa, wykonałem ponownie odtworzenie danych i jest ten sam komunikat. Po 'OK' program wchodzi dalej ale ten błąd wcześniej się nie pojawiał. Istnieje tylko użytkownik ADMIN
P.S.
Oczywiście folder RESET2 wykluczony ze skanowania AV.