R2księga - logowanie błędnym hasłem
-
- Posty: 112
- Rejestracja: śr, 22 lipca 2020 16:39
R2księga - logowanie błędnym hasłem
Dzień dobry, dziś podczas logowania swoim użytkownikiem do programu R2Księga wpisałam odruchowo złe hasło, zorientowałam się po wciśnięciu przycisku ENTER, ale program i tak się uruchomił. Poprosiłam innych użytkowników o sprawdzenie tego na swoich profilach i niestety zarówno brak hasła, jak i dowolna kombinacja znaków logują użytkownika do programu.
Re: R2księga - logowanie błędnym hasłem
W przypadku wprowadzenia nieprawidłowego hasła (lub gdy hasła nie wprowadzono) zawsze pojawia się komunikat "Błędne hasło" i program NIE pozwala użytkownikowi się zalogować.
Osobną kwestią jest praca użytkowników dopuszczająca logowanie przy użyciu autoryzacji Windowsa (do włączenia w Zbiory - Wybór użytkowników). W tej sytuacji program może spytać albo o login i hasło, albo podstawi użytkownika windowsowego (niewymagającego hasła - włączony przy logowaniu checkbox "Zaloguj jako użytkownik Windows"). Jeśli logując się do programu wprowadzają Państwo najpierw hasło a potem zaznaczają Państwo opcję "Zaloguj jako użytkownik Windows" to jedna z tych operacji jest zbędna, ale w dalszym ciągu wszystko działa prawidłowo: poświadczenia które dają Państwu możliwość uruchomienia programu zostały wprowadzone przy logowaniu się do komputera/Windowsa.
Gdyby jednak uważali Państwo, że nie zaistniała u Państwa opisywana sytuacja - poprosimy o bezpośredni kontakt z działem serwisu pod numerem 71 38 28 702
Osobną kwestią jest praca użytkowników dopuszczająca logowanie przy użyciu autoryzacji Windowsa (do włączenia w Zbiory - Wybór użytkowników). W tej sytuacji program może spytać albo o login i hasło, albo podstawi użytkownika windowsowego (niewymagającego hasła - włączony przy logowaniu checkbox "Zaloguj jako użytkownik Windows"). Jeśli logując się do programu wprowadzają Państwo najpierw hasło a potem zaznaczają Państwo opcję "Zaloguj jako użytkownik Windows" to jedna z tych operacji jest zbędna, ale w dalszym ciągu wszystko działa prawidłowo: poświadczenia które dają Państwu możliwość uruchomienia programu zostały wprowadzone przy logowaniu się do komputera/Windowsa.
Gdyby jednak uważali Państwo, że nie zaistniała u Państwa opisywana sytuacja - poprosimy o bezpośredni kontakt z działem serwisu pod numerem 71 38 28 702