Mam problem z otworzeniem archiwum. Musiałam przeinstalować komputer, jednak przed tym archiwizowałam dane zgodnie z poleceniami. problem w tym iż po ponownym zainstalowaniu programu nie mogę otworzyć tego archiwum, wyskakuje komunikat o braku pliku informacyjnego.
Dodatkowo występuje jeszcze Błąd weryfikacji danych : Plik:D:\ProgramFiles\Reset2\Ksiega.30x\BIN\adrmpd.db
problem z otworzeniem archiwu,
W takim razie pozostaje tylko bezpośredni kontakt z serwisem Reset2.
---------------------------------------------------------------------------------
Zapraszamy do Społeczności Symfonii.
Zachęcamy do dzielenia się wiedzą i zadawania pytań w obszarze migracji z programów linii R2firma.
Krótkie wyjaśnienie czym jest Społeczność i jak z niej korzystać.
Zapraszamy do Społeczności Symfonii.
Zachęcamy do dzielenia się wiedzą i zadawania pytań w obszarze migracji z programów linii R2firma.
Krótkie wyjaśnienie czym jest Społeczność i jak z niej korzystać.