wysyłanie dokumentów drogą elektroniczną

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
wanda
Posty: 67
Rejestracja: wt, 15 maja 2012 15:00

wysyłanie dokumentów drogą elektroniczną

Post autor: wanda » wt, 02 października 2018 14:40

Proszę o wskazówkę. W jaki sposób mogę sprawdzić, czy wygenerowany przeze mnie i wysłany na adres e'mail pracownika, dokument (np. lista obecności), dotarła. Pracownik twierdzi, ze nic nie otrzymał, zaś ja jestem pewna, że dokument wysłałam.
Awatar użytkownika
TomekK
 
Posty: 293
Rejestracja: pt, 01 kwietnia 2005 9:45
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: TomekK » pt, 05 października 2018 15:27

Witam
Jeżeli Posiada Pani wersję PRO to w menu Zbiory - Wybór firmy na pozycji firmy będzie widoczny przycisk Poczta. W tej ewidencji zapisywane są wysłane wiadomości. Wersja Standard nie posiada takiej funkcjonalności.
ODPOWIEDZ