Eskport dokumentów sprzedaży po przejściu na VAT

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.reset2.pl Strona Główna -> FAQ - często zadawane pytania (R2faktury)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Elzbam
 
 


Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 101
Skąd: RESET2 Sp. z o.o.

PostWysłany: Wto, 24 Czerwiec 2014 14:08    Temat postu: Eskport dokumentów sprzedaży po przejściu na VAT Odpowiedz z cytatem
Jeżeli zdarzy się taka sytuacja, w której w połowie miesiąca staniemy się płatnikami podatku VAT to wówczas mamy w jednym miesiącu dokumenty bez vat (rachunki) oraz dokumenty z vat (faktury).

Aby prawidłowo wyeksportować dokumenty (w oknie Faktury ikona Eksport) do programu R2fk lub R2księga należy:

- przy eksporcie rachunków wyłączyć pole "Płatnik Vat" przy firmie (Zbiory/ Wybór firmy/ Pozycja/ Dane) a następnie zmienić okres przeglądania na taki, w którym wystawiano wyłącznie rachunki (Ustawienia/ Bieżąca data i okres i w polu Miesiąc wybrać opcję "Od-Do");

- przy eksporcie faktur włączyć pole "Płatnik Vat" a następnie zmienić okres przeglądania na taki, w którym wystawiano wyłącznie faktury.

Sytuacja opisana powyżej jest wyjątkowa, bo dotyczy pierwszego miesiąca, w którym mamy różne rodzaje dokumentów (z vat i bez vat). W kolejnym miesiącu możemy już wybrać cały miesiąc jako okres przeglądania i bez problemu eksportować dokumenty.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.reset2.pl Strona Główna -> FAQ - często zadawane pytania (R2faktury) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB 2.0.10 © 2001, 2002 phpBB Group