Problem z importem asortymentu z pliku tekstowego.

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programu R2faktury, R2fakturyPRO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programem.
pollco
Posty: 7
Rejestracja: pn, 04 kwietnia 2016 8:27
Lokalizacja: Poznań

Problem z importem asortymentu z pliku tekstowego.

Post autor: pollco » śr, 06 kwietnia 2016 8:19

Witam.
Wyeksportowałem listę asortymentów z arkusza kalkulacyjnego do pliku .csv rozdzielanego średnikami. Policzyłem poszczególne sekcje, w pierwszej linii wpisałem *A
brak pustych linii, na końcu każdej dałem ;-;-; tak jak na przykładzie w pomocy, a nadal wyskakują mi błędy przy imporcie.
przykładowa linia:
ark.male;arkusze ochronne male 12x18;tak;;towar;Nie;;;;;1;;;;;;;;;;c.ewidencyjnej;cena->marża;2;tys;ark;21.12.56-70.12;-;-;

co robię nie tak? czy opis musi być w cudzysłowiu?
Awatar użytkownika
Inez
 
Posty: 344
Rejestracja: czw, 21 kwietnia 2005 14:23
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: Inez » śr, 06 kwietnia 2016 8:36

Z jakiej wersji programu (czy jest to 7.16.4) i jakiej wersji instrukcji (czy jest to instrukcja z dnia 13.11.2015) korzystasz? Można to sprawdzić w Pomoc -> O programie w przedostatniej linijce.

Najlepiej w programie wprowadzić sobie ręcznie jeden asortyment i wykonać eksport do pliku buforowego. W ten sposób uzyskasz dokładny szablon, do którego należy się dostosować.
pollco
Posty: 7
Rejestracja: pn, 04 kwietnia 2016 8:27
Lokalizacja: Poznań

Post autor: pollco » śr, 06 kwietnia 2016 10:52

program 7.16.3
pomoc z dnia 13-11-2015

https://zapodaj.net/0fc582908adbd.jpg.html
Awatar użytkownika
Inez
 
Posty: 344
Rejestracja: czw, 21 kwietnia 2005 14:23
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: Inez » śr, 06 kwietnia 2016 11:10

Proszę zaktualizować program do 7.16.4. Czy w programie wprowadziłeś sobie ręcznie jeden asortyment i wykonałeś eksport do pliku buforowego? Czy tak uzyskany plik nie daje się zaimportować?

Pytanie jeszcze z jakiej opcji w programie korzystasz w celu zaczytania danych?
---------------------------------------------------------------------------------
Zapraszamy do Społeczności Symfonii.
Zachęcamy do dzielenia się wiedzą i zadawania pytań w obszarze migracji z programów linii R2firma.
Krótkie wyjaśnienie czym jest Społeczność i jak z niej korzystać.
pollco
Posty: 7
Rejestracja: pn, 04 kwietnia 2016 8:27
Lokalizacja: Poznań

Post autor: pollco » śr, 06 kwietnia 2016 12:17

Jak zainicjować aktualizację z poziomu programu?
Awatar użytkownika
Inez
 
Posty: 344
Rejestracja: czw, 21 kwietnia 2005 14:23
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: Inez » śr, 06 kwietnia 2016 12:21

Zbiory -> Narzędzia -> Aktualizacja programu
---------------------------------------------------------------------------------
Zapraszamy do Społeczności Symfonii.
Zachęcamy do dzielenia się wiedzą i zadawania pytań w obszarze migracji z programów linii R2firma.
Krótkie wyjaśnienie czym jest Społeczność i jak z niej korzystać.
pollco
Posty: 7
Rejestracja: pn, 04 kwietnia 2016 8:27
Lokalizacja: Poznań

Post autor: pollco » śr, 06 kwietnia 2016 12:46

Program nie chce się zaktualizować!
Zgubił dane rejestracyjne, mimo, że dokonałem rejestracji i posiadam kod i hasło!
Awatar użytkownika
Inez
 
Posty: 344
Rejestracja: czw, 21 kwietnia 2005 14:23
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: Inez » śr, 06 kwietnia 2016 13:40

Proszę zatem o bezpośredni kontakt z serwisem pod nr tel. 71/38-28-702.
---------------------------------------------------------------------------------
Zapraszamy do Społeczności Symfonii.
Zachęcamy do dzielenia się wiedzą i zadawania pytań w obszarze migracji z programów linii R2firma.
Krótkie wyjaśnienie czym jest Społeczność i jak z niej korzystać.
pollco
Posty: 7
Rejestracja: pn, 04 kwietnia 2016 8:27
Lokalizacja: Poznań

Post autor: pollco » śr, 06 kwietnia 2016 15:01

Udało się zaktualizować program.
Wyeksportowany plik.buf można poprawnie zaimportować,
jednak mój przygotowany plik nie chce się zaimportować.
Nie wyskakują błędy, ale nie dodaje żadnego nowego asortymentu.
Czy są jakieś zakazane znaki? czy szukać jakiegoś błędu "literówki"?
Awatar użytkownika
Inez
 
Posty: 344
Rejestracja: czw, 21 kwietnia 2005 14:23
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: Inez » śr, 06 kwietnia 2016 15:25

Należy zatem sprawdzić znak po znaku, czy przygotowany plik jest dokładnie taki sam jak ten przykładowo wyeksportowany.
---------------------------------------------------------------------------------
Zapraszamy do Społeczności Symfonii.
Zachęcamy do dzielenia się wiedzą i zadawania pytań w obszarze migracji z programów linii R2firma.
Krótkie wyjaśnienie czym jest Społeczność i jak z niej korzystać.
pollco
Posty: 7
Rejestracja: pn, 04 kwietnia 2016 8:27
Lokalizacja: Poznań

Post autor: pollco » czw, 07 kwietnia 2016 13:28

Sprawdziłem poprawność i nadal nie chce się zaimportować!
Czy są jakieś zabronione znaki w poszczególnych sekcjach?
Czy tekst opisowy ze spacjami musi być w znakach ""
Czy jest jakiś limit asortymentu?
Awatar użytkownika
Inez
 
Posty: 344
Rejestracja: czw, 21 kwietnia 2005 14:23
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: Inez » czw, 07 kwietnia 2016 14:42

Nie ma limitu, nie ma konieczności używania "". Błędy nadal wynikają z niepoprawnej struktury importowanego pliku, ale z czego dokładnie nie jesteśmy w stanie stwierdzić poprzez forum.
Zakładam, że w pliku są co najmniej 2 asortymenty.

Ponownie proszę o bezpośredni kontakt z serwisem pod nr tel. 71/38-28-702 lub podesłanie na serwis@reset2.pl swojego pliczku w celu weryfikacji problemu.
---------------------------------------------------------------------------------
Zapraszamy do Społeczności Symfonii.
Zachęcamy do dzielenia się wiedzą i zadawania pytań w obszarze migracji z programów linii R2firma.
Krótkie wyjaśnienie czym jest Społeczność i jak z niej korzystać.
pollco
Posty: 7
Rejestracja: pn, 04 kwietnia 2016 8:27
Lokalizacja: Poznań

Post autor: pollco » pn, 11 kwietnia 2016 12:14

Czy indeks asortymentu musi być liczbą czy może być literowy?
Awatar użytkownika
Inez
 
Posty: 344
Rejestracja: czw, 21 kwietnia 2005 14:23
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: Inez » śr, 13 kwietnia 2016 12:48

Indeks asortymentu może zawierać litery.
---------------------------------------------------------------------------------
Zapraszamy do Społeczności Symfonii.
Zachęcamy do dzielenia się wiedzą i zadawania pytań w obszarze migracji z programów linii R2firma.
Krótkie wyjaśnienie czym jest Społeczność i jak z niej korzystać.
ODPOWIEDZ