informacja dla pracownika w firmie bez regulaminu pracy

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
Justina
Posty: 21
Rejestracja: pt, 19 sierpnia 2016 8:56

informacja dla pracownika w firmie bez regulaminu pracy

Post autor: Justina » śr, 18 października 2017 13:02

Witam,

proszę o pomoc w zakresie informacji dla pracownika w firmie bez regulaminu pracy.
Czy można gdzieś zaznaczyć, że firma nie ma regulaminu i wtedy informacja będzie obszerniejsza? Czy trzeba stworzyć sobie makietę?
Bardzo proszę o w miarę szybką odpowiedź.

Dziękuję i pozdrawiam :)
Marioo
Posty: 1
Rejestracja: czw, 19 października 2017 16:23
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: Marioo » czw, 19 października 2017 16:31

Również chętnie się dowiem, co w takiej sytuacji jak to rozwiązać
Awatar użytkownika
Renata
 
Posty: 185
Rejestracja: wt, 24 listopada 2009 15:16
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: Renata » czw, 19 października 2017 16:50

Niestety, nie ma domyślnie takiego szablonu, ale można dobudować we własnym zakresie jako tzw. makietę (w Ustawienia-Makiety dokumentów) lub zlecić do wykonania w serwisie (w ramach usług odpłatnych).

Doraźnie (i bez wpędzania się w koszty) można edytować dokument na podglądzie wydruku (2X klik i jak treść zaznaczy się na żółto, to dopisujemy własny tekst). Przy dużej rotacji pracowników oczywiście takie przeróbki nie mają sensu, lepiej wykonać makietę.

Ewentualnie można dopisać dodatkowe informacje w Umowie o pracę, na zakładce Warunki, w polu Inne warunki zatrudnienia.

Pozdrawiam.
ODPOWIEDZ