Witam,
mam pytanie jak zrobić wypłatę ekwiwalentu za urlop pracownika który zakończył pracę w zeszłym roku a teraz wyszło że ma niewykorzystany urlop.
Wyrzuca mi brak umów w lutym 2018 !
Ekwiwalent za urlop
Witam,
należy zrobić listę płac Ekwiwalent za urlop z datą wypłaty bieżącą natomiast okres wynagrodzenia, okres nieobecności i kartoteka wynagrodzeń powinna obejmować ostatni dzień zatrudnienia. Np. pracownik pracował do 12.12.2017 , lista płac powinna wyglądać tak: okres wynagrodzenia od 01.12.2017 do 31.12.2017, okres nieobecności od 01.12.2017 do 31.12.2017, kartoteka wynagrodzeń GRUDZIEŃ 2017 natomiast data wypłaty bieżąca. Oczywiście w karcie urlopowej powinien być wprowadzony ekwiwalent za urlop na ostatni dzień zatrudnienia.
należy zrobić listę płac Ekwiwalent za urlop z datą wypłaty bieżącą natomiast okres wynagrodzenia, okres nieobecności i kartoteka wynagrodzeń powinna obejmować ostatni dzień zatrudnienia. Np. pracownik pracował do 12.12.2017 , lista płac powinna wyglądać tak: okres wynagrodzenia od 01.12.2017 do 31.12.2017, okres nieobecności od 01.12.2017 do 31.12.2017, kartoteka wynagrodzeń GRUDZIEŃ 2017 natomiast data wypłaty bieżąca. Oczywiście w karcie urlopowej powinien być wprowadzony ekwiwalent za urlop na ostatni dzień zatrudnienia.