Czarne podświetlenie w kontrahentach

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programu R2faktury, R2fakturyPRO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programem.
endriu5
Posty: 27
Rejestracja: wt, 08 listopada 2016 14:23

Czarne podświetlenie w kontrahentach

Post autor: endriu5 » pt, 29 czerwca 2018 8:25

Witam

Jak można usunąć czarne podświetlenie kontrahenta, który wcześniej miał problem z płatnościami ale wszystko popłacił i teraz jest najlepszym płatnikiem i nie chciałbym aby świecił mi się na czarno ??

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Krystek
 
Posty: 78
Rejestracja: pn, 24 lipca 2017 14:09
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: Krystek » pt, 29 czerwca 2018 14:52

Skoro wszystko opłacił - pozostało teraz jedynie uwzględnić to w programie :D
I teraz zależy wszystko od tego, czy wykorzystywany jest moduł Kasa/Bank:
- nie - odnotowujemy płatność bezpośrednio na każdym dokumencie
- tak - wprowadzamy płatności poprzez raport kasowy lub bankowy:
a) od razu wskazując którego dokumentu dotyczą, lub
b) kojarząc je z wybranymi dokumentami w rozrachunkach (ikonkę
rozrachunków znajdziemy w oknie "Kontrahenci");

Jeżeli nie chcemy wykorzystywać mechanizmu restrykcji, możemy go wyłączyć w oknie Firmy (Zbiory >>Wybór Firmy >>Pozycja >>Ustawienia >>Należności i zobowiązania).
endriu5
Posty: 27
Rejestracja: wt, 08 listopada 2016 14:23

Post autor: endriu5 » pn, 02 lipca 2018 6:12

Witam

Moduł Kasa/Bank nie wykorzystujemy "ściągamy" płatności w każdym dokumencie. Z restrykcji chcemy korzystać jednak obecnie nawet jak pościągałem zaległe płatności itp. to nadal kontrahent ten podświetla mi się na czarno :(
endriu5
Posty: 27
Rejestracja: wt, 08 listopada 2016 14:23

Post autor: endriu5 » wt, 03 lipca 2018 9:30

Czyli co jak nie wyłączę restrykcji to te oczorypne czarne podświetlenie nie da się usunąć ?? Na prawdę to męczy :(
Awatar użytkownika
Elzbam
 
Posty: 141
Rejestracja: pn, 15 lipca 2013 11:17
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: Elzbam » wt, 03 lipca 2018 15:12

Proszę w oknie Faktury na liście kliknąć prawym przyciskiem myszy i wybrać opcję " Odśwież restrykcje". Jeżeli to nie pomoże proszę o kontakt telefoniczny z serwisem 713 828 702.
ODPOWIEDZ