Rachunek do umowy zlecenie

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
cukrownik
Posty: 8
Rejestracja: wt, 20 marca 2018 8:39

Rachunek do umowy zlecenie

Post autor: cukrownik » czw, 26 lipca 2018 7:44

Dzień dobry, pojawił u mnie się błąd. Przy sporządzaniu listy płac do umów zlecenie, a następnie przy drukowaniu rachunku do umowy dla zleceniobiorcy pojawia mi się komunikat "Nie znaleziono umowy do której odnosi się ta pozycja listy. Przelicz tę pozycję i spróbuj ponownie". Robię tak jak w poleceniu ale nadal wyskakuje mi błąd. Umowa jest nadal aktualna. Wypłacana w ratach
Awatar użytkownika
TomekL
 
Posty: 165
Rejestracja: czw, 24 sierpnia 2017 9:40
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: TomekL » czw, 26 lipca 2018 12:08

Dzień dobry

Możliwe iż była usuwana umowa zlecenie i na jej miejsce wprowadzana nowa, bo wygląda to tak jakby program nie mógł powiązać identyfikatora umowy i listy. Proszę sprawdzić czy rata umowy jest rozliczona na tej konkretnej liście i ewentualnie usunąć pracownika z listy i wtedy przeliczyć ponownie.
cukrownik
Posty: 8
Rejestracja: wt, 20 marca 2018 8:39

Rachunek do umowy

Post autor: cukrownik » czw, 26 lipca 2018 12:45

Umowa nie była usuwana, zrobiłam tak opisano ale nadal nie da się wydrukować rachunku oraz wypłata nie widnieję na liście rat do wypłaty.
Awatar użytkownika
TomekL
 
Posty: 165
Rejestracja: czw, 24 sierpnia 2017 9:40
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: TomekL » czw, 26 lipca 2018 12:52

Jeśli na liście rat nie ma numeru listy przy wypłacie, proszę jeszcze raz spróbować usunąć i dodać pracownika na listę po czym przeliczyć. W ostateczności proszę spróbować usunąć listę i stworzyć ją ponownie.
cukrownik
Posty: 8
Rejestracja: wt, 20 marca 2018 8:39

rachunek

Post autor: cukrownik » czw, 26 lipca 2018 12:56

Usunięcie listy w niczym nie pomogło nadal wyskakuje błąd.
Awatar użytkownika
TomekL
 
Posty: 165
Rejestracja: czw, 24 sierpnia 2017 9:40
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: TomekL » czw, 26 lipca 2018 13:56

A czy przy tym pracowniku jest kilka umów? Czy nie ma przy nich (lub przy jednej) odznaczonej opcji "Wypłać na kolejnej licie"? Proszę to wtedy zaznaczyć. Jeśli problem dalej będzie występował w takim wypadku prosiłbym o kontakt z serwisem.

Pozdrawiam
ODPOWIEDZ