Problem z aktualizacją - martwa pętla aktualizacyjna

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programu R2faktury, R2fakturyPRO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programem.
ksm
Posty: 65
Rejestracja: czw, 18 stycznia 2007 20:33
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Problem z aktualizacją - martwa pętla aktualizacyjna

Post autor: ksm » pt, 22 kwietnia 2016 8:26

Witam,
po raz kolejny mamy problem, iż program na stanowisku "widzi" nową wersję (o godzinę młodszą) i próbuje wykonać aktualizację. Robi to (bez błędów wypakowuje pliki), ale jakoby nadal jest ta sama wersja. I tak ciągle...
Raz pracownik RESET-u poprawił to wywołując program z parametrem /noupdate (?), czy coś takiego, ale nie pamiętam dokładne. Czy można uzyskać procedurę naprawę tego problemu?

Pozdrawiam
KSM
Awatar użytkownika
Elzbam
 
Posty: 141
Rejestracja: pn, 15 lipca 2013 11:17
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: Elzbam » pt, 22 kwietnia 2016 9:07

Proszę o kontakt telefoniczny z serwisem pod numerem 71 38 28 702.
raphicc
Posty: 105
Rejestracja: wt, 03 lutego 2015 15:47

Re: Problem z aktualizacją - martwa pętla aktualizacyjna

Post autor: raphicc » śr, 04 maja 2016 20:08

Witam
Ja sobie poradziłem w bardzo prosty sposób - bo też mi zapętlała aktualizacja. Po prostu na serwerze na pendrive nagrałem plik rfaktury.exe i fizycznie wgrałem go na ten zapętlony komputer. Sposób uzgodniłem z informatykiem i o dziwo od razu pomogło i można było już działać.
ODPOWIEDZ