Program r2Faktury

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programu R2faktury, R2fakturyPRO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programem.
Karolina
Posty: 2
Rejestracja: pt, 03 marca 2017 11:46

Program r2Faktury

Post autor: Karolina » pt, 03 marca 2017 11:52

Wykupiłam rozszerzenie r2Faktury mini do trzech firm i zaczęły się problemy
gdy chciałam wystawić fakturę w nagłówku dokumentów pojawiają mi się znaki chińskie. Gdy wprowadzam poprawna nazwę i klikam" wprowadź zmiany" wyskakuje mi komunikat:

"Field DataStart JPKVAT not fund".

Nic z tym nie mogę zrobić.

Podobna sytuacja dotyczy
Wprowadzenia danych nowej firmy po kliknięciu " wprowadź zmiany"
wyskakuje mi

"Field DataStart JPKVAT not fund"

I oczywiście firma nie zostaje zapisana...


Odinstalowywałam program kilka razy i nic to nie daje. Nie moge pracować. Nie mam już pomysłu co robić dalej.

Macie jakiś pomysł jak to rozwiązać?
Fal@
Posty: 192
Rejestracja: pn, 13 lutego 2006 14:42

Post autor: Fal@ » pt, 03 marca 2017 12:14

Jeśli to pilny problem, to najlepszy jest kontakt z działem pomocy technicznej: tel. 071 3771202

Tylko trzeba się podobno uzbroić w cierpliwość z powodu dużej ilości pytań związanych z problemami z wysyłką e-deklaracji


:)

- czasem w niektórych problemach pomaga restart komputera.
Pozdrawiam Fal@
Karolina
Posty: 2
Rejestracja: pt, 03 marca 2017 11:46

Post autor: Karolina » pt, 03 marca 2017 12:20

Dzwoniłam... :-) niestety nie mogę cały dzień na telefonie wisieć :roll:
i pisałam na podany e-mail...
na razie bez rozwiązania
Problem pilny bo faktury mi się mnożą do wystawienia....
Fal@
Posty: 192
Rejestracja: pn, 13 lutego 2006 14:42

Post autor: Fal@ » pt, 03 marca 2017 13:04

moze na drugim komputerze jakaś tymczasowa instalacja
Pozdrawiam Fal@
Awatar użytkownika
Elzbam
 
Posty: 141
Rejestracja: pn, 15 lipca 2013 11:17
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: Elzbam » pt, 03 marca 2017 14:36

Gdyby były problemy z dodzwonieniem się to proszę spróbować wejść do programu R2faktury w Zbiory/ Narzędzia/ Integracja modułów/ Integracja i zostawić zaznaczenie wyłącznie przy polu "R2faktury - system obsługi sprzedaży".

Po okresie JPK problemów z dodzwonieniem się nie ma - kilka minut to max.
ODPOWIEDZ