Witam,
proszę o pomoc w zakresie informacji dla pracownika w firmie bez regulaminu pracy.
Czy można gdzieś zaznaczyć, że firma nie ma regulaminu i wtedy informacja będzie obszerniejsza? Czy trzeba stworzyć sobie makietę?
Bardzo proszę o w miarę szybką odpowiedź.
Dziękuję i pozdrawiam
informacja dla pracownika w firmie bez regulaminu pracy
- Renata
- Posty: 185
- Rejestracja: wt, 24 listopada 2009 15:16
- Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
- Kontakt:
Niestety, nie ma domyślnie takiego szablonu, ale można dobudować we własnym zakresie jako tzw. makietę (w Ustawienia-Makiety dokumentów) lub zlecić do wykonania w serwisie (w ramach usług odpłatnych).
Doraźnie (i bez wpędzania się w koszty) można edytować dokument na podglądzie wydruku (2X klik i jak treść zaznaczy się na żółto, to dopisujemy własny tekst). Przy dużej rotacji pracowników oczywiście takie przeróbki nie mają sensu, lepiej wykonać makietę.
Ewentualnie można dopisać dodatkowe informacje w Umowie o pracę, na zakładce Warunki, w polu Inne warunki zatrudnienia.
Pozdrawiam.
Doraźnie (i bez wpędzania się w koszty) można edytować dokument na podglądzie wydruku (2X klik i jak treść zaznaczy się na żółto, to dopisujemy własny tekst). Przy dużej rotacji pracowników oczywiście takie przeróbki nie mają sensu, lepiej wykonać makietę.
Ewentualnie można dopisać dodatkowe informacje w Umowie o pracę, na zakładce Warunki, w polu Inne warunki zatrudnienia.
Pozdrawiam.