R2fk, problem z wyszukiwaniem kontrahenta przez właściwości

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2fk, R2księga, R2środki, R2środkiPRO i R2środkiSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
Mateusz_M
Posty: 6
Rejestracja: wt, 14 marca 2017 10:34
Lokalizacja: Gdynia

R2fk, problem z wyszukiwaniem kontrahenta przez właściwości

Post autor: Mateusz_M » czw, 11 stycznia 2018 13:46

Witam,

znalazłem dosyć nietypowy błąd, który postaram się w miarę zrozumiale opisać. :)

Błąd występuje w programie R2FK w wersji 10.10.4

Wchodzę w pozycję Księga, następnie wciskam F4 i w okienku Właściwości ustawiam wybranego kontrahenta.
Kilka miesięcy wcześniej, po kliknięciu OK, w oknie Księga wyświetlały się wszystkie pozycje z danym kontrahentem.
Tymczasem teraz to raz działa, raz nie. Niektórych kontrahentów znajduje, a niektórych nie. Nie działa to losowo, bo jeśli znajdzie firmę, to zawsze będzie ją znajdować.

Za to, używając pola z lupą, w oknie Księga zawsze znajduje. Tak samo działa rozwinięcie listy Kontrahent na górze tabeli Księga.

Podsumowując, wyszukiwanie kontrahentów działa w wyszukiwarce okna Księga i rozwijanym menu pod Kontrahent w tym samym oknie.
Natomiast raz działa, raz nie z pozycji Właściwości.

Pozdrawiam i proszę o pomoc
Awatar użytkownika
Inez
 
Posty: 344
Rejestracja: czw, 21 kwietnia 2005 14:23
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: Inez » pn, 15 stycznia 2018 8:44

Proszę zaktualizować program do wersji 10.11.2. Jeśli problem nie ustąpi prosimy o kontakt z serwisem pod nr tel. 71/38-28-702.
---------------------------------------------------------------------------------
Zapraszamy do Społeczności Symfonii.
Zachęcamy do dzielenia się wiedzą i zadawania pytań w obszarze migracji z programów linii R2firma.
Krótkie wyjaśnienie czym jest Społeczność i jak z niej korzystać.
Mateusz_M
Posty: 6
Rejestracja: wt, 14 marca 2017 10:34
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Mateusz_M » wt, 16 stycznia 2018 13:48

Niestety po aktualizacji problem dalej występuje.
Awatar użytkownika
Inez
 
Posty: 344
Rejestracja: czw, 21 kwietnia 2005 14:23
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: Inez » wt, 16 stycznia 2018 15:46

W takim razie prosimy o bezpośredni kontakt telefoniczny z serwisem pod nr tel. 71/38-28-702.
---------------------------------------------------------------------------------
Zapraszamy do Społeczności Symfonii.
Zachęcamy do dzielenia się wiedzą i zadawania pytań w obszarze migracji z programów linii R2firma.
Krótkie wyjaśnienie czym jest Społeczność i jak z niej korzystać.
ODPOWIEDZ