JPK UPO

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2fk, R2księga, R2środki, R2środkiPRO i R2środkiSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
Regis
Posty: 51
Rejestracja: sob, 04 sierpnia 2007 13:40
Lokalizacja: Zdzieszowice
Kontakt:

JPK UPO

Post autor: Regis » pt, 12 stycznia 2018 9:58

Witam!

Wysłałem testowo w grudniu JPK i otrzymałem taki wynik zwrotny. Moja wina czy programu?

401,Opis: Weryfikacja negatywna – dokument niezgodny ze schematem xsd", ERROR_VALIDATE","Timestamp":"2017-12-19T20:36:58.0000000+00:00","Upo":""

Nie sprawdzałem tego wcześniej z braku czasu.
Faktury zaimportowałem poprzez plik buforowy z R2Faktury. Przy tworzeniu JPK pojawiły się jakieś błędy związane chyba z maską faktur.
W poniedziałek jeszcze będę testował sobie konwersję to podam co to za błędy jeśli się pojawią.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Inez
 
Posty: 344
Rejestracja: czw, 21 kwietnia 2005 14:23
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: Inez » pn, 15 stycznia 2018 8:40

Z jakiej wersji programu miała miejsce wysyłka i za jaki okres sporządzono ten JPK?
---------------------------------------------------------------------------------
Zapraszamy do Społeczności Symfonii.
Zachęcamy do dzielenia się wiedzą i zadawania pytań w obszarze migracji z programów linii R2firma.
Krótkie wyjaśnienie czym jest Społeczność i jak z niej korzystać.
Regis
Posty: 51
Rejestracja: sob, 04 sierpnia 2007 13:40
Lokalizacja: Zdzieszowice
Kontakt:

Post autor: Regis » wt, 16 stycznia 2018 0:12

Witam!

Wysyłałem z R2Księga.
Ale dziwna sprawa. Po imporcie z R2Faktury połowa faktur była bez nazwy kontrachenta. To mogło spowodować błąd. Wysyłka była za okres listopad 2017.
Przed chwilą zaimportowałem faktury grudniowe i ponownie połowa bez kontrachentów. Kilku jest, potem dziura i tak do końca.
Poprawiłem import ręcznie i wysłałem JPK. wyskoczyły błędy brak NIP dla osób fizycznych.
Awatar użytkownika
Inez
 
Posty: 344
Rejestracja: czw, 21 kwietnia 2005 14:23
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: Inez » wt, 16 stycznia 2018 8:20

Pytając:
Inez pisze:Z jakiej wersji programu miała miejsce wysyłka i za jaki okres sporządzono ten JPK?
miałam na myśli nie rodzaj programu a jego wersję, którą możemy sprawdzić w Pomoc -> O programie w przedostatniej linijce.
Regis pisze:wyskoczyły błędy brak NIP dla osób fizycznych.
Są to komunikaty ostrzegawcze, jeśli dotyczą osób fizycznych można je pominąć.

Regis pisze:Po imporcie z R2Faktury połowa faktur była bez nazwy kontrachenta. To mogło spowodować błąd. Wysyłka była za okres listopad 2017.
Przed chwilą zaimportowałem faktury grudniowe i ponownie połowa bez kontrachentów. Kilku jest, potem dziura i tak do końca.
W tej sprawie należy skontaktować się bezpośrednio z serwisem pod 71/38-28-702.
Regis
Posty: 51
Rejestracja: sob, 04 sierpnia 2007 13:40
Lokalizacja: Zdzieszowice
Kontakt:

Post autor: Regis » wt, 16 stycznia 2018 8:46

Dziękuję.

Udało się przesłać poprawnie JPK.
Problemem jednak były braki w fakturach po imporcie, bo to była jedyna rzecz jaką poprawiałem.

Pozdrawiam
ODPOWIEDZ