JPK status 120

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2fk, R2księga, R2środki, R2środkiPRO i R2środkiSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
supr1
Posty: 4
Rejestracja: ndz, 23 marca 2014 21:56

JPK status 120

Post autor: supr1 » pt, 23 lutego 2018 9:20

Mam problem z wyslanym pilkiem JPK, już drugi dzień utrzymuje mi się status 120. Nie moge pobrać UPO.
Awatar użytkownika
sławek
 
Posty: 735
Rejestracja: pn, 03 marca 2008 11:11
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: sławek » pt, 23 lutego 2018 13:26

Status "120" to "dokument w trakcie przetwarzania"

Zgodnie ze wskazówką - proszę sprawdzać później czy status zmieni się na "200" - "dokument wysłany".

Czas oczekiwania przy podpisywaniu JPK certyfikatem kwalifikowanym lub ePUAPem to co najmniej 3 godziny.
stanar1
Posty: 4
Rejestracja: wt, 23 stycznia 2018 22:32

Post autor: stanar1 » ndz, 25 lutego 2018 21:45

Po ostatniej aktualizacji z piątku 23 lutego pojawił się opis w instrukcji dotyczącej wysyłania JPK:
"Na chwilę obecną nie ma możliwości prawnych do tego, aby w zewnętrznych programach takich jak R2księga (a także w programach konkurencji) podpisywać JPK poprzez ePUAP. Jedyną aplikacją pozwalającą bezpośrednio na podpis JPK poprzez ePUAP jest bezpłatna aplikacja Ministerstwa Finansów."
W piątek wysłałem JPK "po staremu" poprzez ePUAP. Nie muszę chyba wysyłać tego samego jeszcze raz "po nowemu " ?
Awatar użytkownika
sławek
 
Posty: 735
Rejestracja: pn, 03 marca 2008 11:11
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: sławek » pn, 26 lutego 2018 9:20

Raz wysłany plik JPK wystarczy - pod warunkiem, że udało się pobrać i wydrukować UPO.

Nie ma potrzeby potrzeby wysyłania JPK ponownie.
ODPOWIEDZ