JPK Brak e-mail podatnika

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2fk, R2księga, R2środki, R2środkiPRO i R2środkiSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
Adrian
Posty: 1
Rejestracja: czw, 22 lutego 2018 23:12

JPK Brak e-mail podatnika

Post autor: Adrian » pt, 23 lutego 2018 9:48

Witam
Może ktoś miał podobny problem?
Wysyłam jpk z R2Księga(10.13.1) Podpisując danymi autoryzującymi otrzymuję wciąż komunikat "Brak e-mail podatnika"
Adres mailowy w danych firmy jest wpisany w kilku miejscach a komunikat ciągle wyskakuje przy próbie wysyłki.
Z którego miejsca program pobiera maila przy podpisie danymi autoryzującymi? Może jeszcze gdzieś muszę ten adres dopisać?


Problem rozwiązany.
Adres mailowy wpisany musi być w danych właściciela a nie danych firmy
Awatar użytkownika
sławek
 
Posty: 735
Rejestracja: pn, 03 marca 2008 11:11
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: sławek » pt, 23 lutego 2018 13:22

Okno "Właściciele"

zakładka "pozycja" - zakładka "adresy" - po prawej stronie opcja "E-mail"
ODPOWIEDZ