Wysyłka paska

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
jadmar
Posty: 6
Rejestracja: pt, 03 marca 2017 10:01

Wysyłka paska

Post autor: jadmar » czw, 15 marca 2018 8:03

Dzień dobry.

Podczas wysyłania paska płacowego dostaję komunikat, że nie można ich wysłać ponieważ dany pracownik nie ma wpisanego adresu email. Jednak w danych pracownika email jest wpisany. Czy czegoś nie wiem? :)
Awatar użytkownika
Staszek
 
Posty: 107
Rejestracja: wt, 26 października 2010 15:05
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: Staszek » czw, 15 marca 2018 10:52

Adres email musi być wpisany w adres do korespondencji.
jadmar
Posty: 6
Rejestracja: pt, 03 marca 2017 10:01

Post autor: jadmar » czw, 15 marca 2018 12:04

Staszek pisze:Adres email musi być wpisany w adres do korespondencji.
Ale adres jest w tym miejsu wpisany, program "krzyczy", że nie jest. Nie wiem co robić
Awatar użytkownika
NA
 
Posty: 567
Rejestracja: wt, 17 sierpnia 2010 9:57
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Re: Wysyłka paska

Post autor: NA » pt, 16 marca 2018 10:32

jadmar pisze:Dzień dobry.

Podczas wysyłania paska płacowego dostaję komunikat, że nie można ich wysłać ponieważ dany pracownik nie ma wpisanego adresu email. Jednak w danych pracownika email jest wpisany. Czy czegoś nie wiem? :)
A czy tylko jednej z osób nie chce wysłać czy każdemu? Czy komukolwiek innemu w ogóle program wysyła pomyślnie pasek na mejla? Jeśli innym wysyła, to proszę sprawdzić czy w adresach, w zakładce "korespondencji", jest wybrana kropka przy "jak zameldowania" czy może "inny adres". Jeśli nadal będzie z tym problem, to proponuję kontakt telefoniczny z serwisem aby to wyjaśnić.
jadmar
Posty: 6
Rejestracja: pt, 03 marca 2017 10:01

Post autor: jadmar » pn, 19 marca 2018 13:47

Program wysyła losowo do paru osób z 60-ciu. Nie wysyła nawet tam gdzie zaznaczona jest opcja "Inny adres"
twojcz
Posty: 13
Rejestracja: pt, 02 września 2011 14:54

Post autor: twojcz » pn, 19 marca 2018 21:09

Miałem podobne problemy przy słabym łączu internetowym. Dopiero po zmianie na internet po światłowodzie zaczęło mi wszystkie paski wysyłać. Z tego co prowadziłem swoje obserwacje najwięcej problemów było przy wysyłce na konta gmail.
Gerda
Posty: 1
Rejestracja: czw, 12 lipca 2018 0:22

Post autor: Gerda » ndz, 15 lipca 2018 18:21

Też miałam podobnie i jak u przedmówcy winne było łącze internetowe.
ODPOWIEDZ