producent oprogramowania

  • Polski
  • English

Szukaj

Jesteś tutaj:  »   »   » R2płatnikPRO w wersji 10

R2płatnikPRO w wersji 10

09.10.2017


 Od października 2017 wchodzi do sprzedaży wersja 10 systemu R2płatnikPRO.
 Wersja 10 oferuje nowy standard dotyczący interfejsu użytkownika, szybkości pracy
 oraz posiada wiele nowych ciekawych funkcjonalności.

Wersja instalacyjna / demonstracyjna dostępna jest tam, gdzie dotychczas, czyli w sekcji Dla partnerów / Wersje demo.

Nowi klienci będą nabywać i aktualizować wersję 10.x, natomiast dotychczasowi klienci będą aktualizować wersję 3.xx – wszystkie niezbędne aktualizacje (pity, zmiany przepisów) będą prowadzone równolegle, natomiast nowe funkcje będą implementowane już tylko w wersji 10.x. Jeśli dotychczasowy klient z wersji 3.xx będzie chciał skorzystać z nowych możliwości, to będzie musiał wykupić płatne rozszerzenie w wysokości 30% aktualnej ceny programu.

Aktualizacja do wersji 10.x polega na zainstalowaniu nowego programu z instalacyjnej wersji 10, wgraniu rozszerzonej licencji, utworzeniu nowej bazy danych i wykonaniu aktualizacji danych (menu Zbiory-Narzędzia-Odtwarzanie danych z archiwum), zarchiwizowanych wcześniej w wersji 3.xx (menu Zbiory-Archiwizacja).

R2płatnikPRO wersja 10

Przewaga wersji 10.x nad wersją 3.xx to:
  1. Interfejs użytkownika - nowe intuicyjne ikony i zwarty układ w jednym oknie, dotychczasowy układ wielookienkowy można uzyskać w menu Środowisko – Interfejs – Układ – Ruchome okna, w polu Interfejs można wypróbować inne układy kolorystyczne, interfejs Windows oznacza standardową kolorystykę aktualnego systemu operacyjnego.
  2. Szybkość pracy – większość operacji wykonuje się 10% szybciej, dodatkowo seryjne operacje (np. naliczanie listy płac, seryjne wypełnianie kart pracy) można przyspieszyć, włączając w środowisku na zakładce Zaawansowane opcję [X] Używaj wątków dla długich operacji.
  3. Wersja Unicode’owa – oznacza możliwość uruchomienia R2płatnika na niepolskiej wersji Windows
  4. Nowe funkcjonalności – wszelkie nowości będą oferowane już tylko w wersji 10 (nie mylić z aktualizacjami wynikającymi z przepisów, które będą wykonywane równolegle w wersji 10.x i 3.xx), przykładowo w obecnej wersji 10 można:
    • zdefiniować własne powiadomienia użytkownika (menu Ustawienia-Powiadomienia użytkownika), przypominające o wysyłce raportu do ZUS, rozliczeniu podatku itp.
    • utworzyć okno startowe z własnymi zestawieniami SQL wykonywanymi po starcie programu, obrazującymi np. ilość zatrudnionych pracowników na umowy o pracę i umowy cywilnoprawne, w tym upływające terminy badań lekarskich, kursów BHP i umów na czas określony, w przypadku biura rachunkowego może to być wykaz pracowników we wszystkich obsługiwanych firmach
    • rozszerzyć strukturę pracowników o kolejny poziom / przekrój (menu Ustawienia kadrowe / Zaawansowane [X]Włącz strukturę pracodawców) wszystkie zestawienia będą miały dodatkowy filtr Od pracodawcy / Do pracodawcy, pracodawców uzupełniamy w aktualnym zatrudnieniu
    • wiele innych funkcjonalności, których pełny wykaz można znaleźć w historii zmian
W okresie przejściowym istnieje możliwość zainstalowania klientowi wersji 3.xx i późniejszej aktualizacji do wersji 10.x, gdyż licencja od wersji 10.x jest akceptowana również w wersji 3.xx.

Jeśli chodzi o serię STANDARD, to sprzedaż wersji 10.x rozpoczniemy w drugim kwartale 2018 roku.



TRASKO - INWEST Sp. z o.o. w OstrzeszowieGrupa DR. SCHNEIDER POLSKA w Jeleniej GórzeI.O. VENEZIA w WarszawieSzpital im. Św. Jadwigi Śląskiej w TrzebnicyBiuro Rachunkowe VERUM s.c. we WrocławiuTechnologie Tworzyw Sztucznych Sp. z o.o. w ŁozienicyPolskie Sieci Energetyczne WSCHÓD Sp. z o.o. w RadomiuZakład Produkcji Spożywczej DIJO w ZabrodziuG.EN. GAZ ENERGIA S.A. w PoznaniuTeatr Muzyczny CAPITOL we Wrocławiu
Newsletter Reset2