producent oprogramowania

  • Polski
  • English

Szukaj

Jesteś tutaj:  »   »   » Sprzedaż abonamentów i realizacja zamówień eDL

Sprzedaż abonamentów i realizacja zamówień eDL

29.10.2015

Przypominamy, że po otrzymaniu zamówienia wygenerowanego przez klienta w sklepie on-line (dokumentu eDL), Partner powinien rozpocząć realizację, tzn. najpóźniej następnego dnia roboczego po otrzymaniu zamówienia wygenerować fakturę VAT lub fakturę proforma dla programu o podanym w zamówieniu numerze seryjnym. Przed realizacją zamówienia należy skontaktować
się z klientem.
 
Jeśli z jakiegoś powodu muszą Państwo wstrzymać się z realizacją takiego zamówienia, to prosimy o bezzwłoczne poinformowanie nas o tym drogą e-mailową na adres biuro@reset2.pl. W przypadku braku jakiejkolwiek informacji, w drugim dniu roboczym realizację zamówienia przejmie Reset2.

Na zamówieniu generowanym przez klienta może pojawić się numer konta bankowego Partnera. Jeśli chcą Państwo,
aby tak było, to proszę przysłać numer rachunku na adres biuro@reset2.pl.
 
Jeżeli klient nie wygeneruje zamówienia na abonament, a Partner nie wykupi przedłużenia w ciągu dwóch tygodni od daty upłynięcia ważności tego abonamentu, to klient otrzyma ofertę na przedłużenie abonamentu na kolejny rok bezpośrednio od Reset2.
 
Jeśli klient, mimo otrzymania od Partnera oferty na przedłużenie abonamentu, z jakiegoś powodu zwleka z zamówieniem, to prosimy o uprzedzenie nas o tym fakcie. W takich przypadkach, mimo upłynięcia daty ważności abonamentu, nie będziemy klientowi składali kolejnej oferty.





TRASKO - INWEST Sp. z o.o. w OstrzeszowieGrupa DR. SCHNEIDER POLSKA w Jeleniej GórzeI.O. VENEZIA w WarszawieSzpital im. Św. Jadwigi Śląskiej w TrzebnicyBiuro Rachunkowe VERUM s.c. we WrocławiuTechnologie Tworzyw Sztucznych Sp. z o.o. w ŁozienicyPolskie Sieci Energetyczne WSCHÓD Sp. z o.o. w RadomiuZakład Produkcji Spożywczej DIJO w ZabrodziuG.EN. GAZ ENERGIA S.A. w PoznaniuTeatr Muzyczny CAPITOL we Wrocławiu
Newsletter Reset2