producent oprogramowania

  • Polski
  • English

Szukaj

Jesteś tutaj:  »   »   » Zmiany w warunkach współpracy

Zmiany w warunkach współpracy

26.04.2011

Szanowni Partnerzy,
mając na względzie sugestie z Państwa strony, chcemy od maja 2011 lekko zmodyfikować i ujednolicić warunki naszej współpracy (Producent - Partner). Główną ideą zmian jest jak najmniejsza ingerencja producenta w układy na linii Partner - Klient i przeciwstawienie się tendencjom klientów do bezpośredniej obsługi przez producenta, a nie przez firmy do tego stworzone, czyli naszych Partnerów.

Główne zmiany obejmują możliwość wykonania własnej wersji demonstracyjnej, przekierowanie zamówienia od nowego klienta do właściwego Partnera, realizację zamówień abonamentów bezpośrednio przez Partnerów. Mamy nadzieję, że w ten sposób w większym stopniu zagwarantujemy Partnerowi dochód zarówno ze sprzedaży programów nowym klientom, jak również z późniejszej obsługi tych klientów oraz sprzedaży rocznych abonamentów i ewentualnych rozszerzeń.


Sprzedaż oprogramowania (dedykowane wersje demonstracyjne)

Nowe wersje instalacyjne umożliwiają Partnerowi utworzenie i udostępnienie do pobrania lub bezpośrednie przekazanie klientowi swojej "własnej" wersji demonstracyjnej  naszego programu. Jeśli klient zainstaluje i zarejestruje program z takiej wersji, to zostanie on przypisany do Partnera. W efekcie Partner zostanie poinformowany e-mailem o fakcie zarejestrowania programu przez klienta oraz, co najważniejsze, jeśli klient skorzysta z automatycznego zamówienia proponowanego przez program, to zamówienie od klienta zostanie skierowane bezpośrednio do partnera.

Żeby przygotować dedykowaną wersję demonstracyjną, wystarczy dodać do normalnej wersji demonstracyjnej plik R2dealer.txt identyfikujący Partnera. Taki plik Partner może pobrać klikając w przycisk "Demo partnera" w sekcji "Dane partnera". Przy pomocy tego pliku Partner może samodzielnie przygotować płytę CD-ROM z wersjami demonstracyjnymi naszych programów. Wystarczy, że wgra swój plik do tego samego folderu, w którym jest program instalacyjny (np. pobrany wcześniej z naszej strony). Istnieje również możliwość zamówienia u nas firmowych płyt demo z logo Reset2 i z plikiem Partnera. Jeśli Partner chce udostępnić na swojej stronie www wersje demonstracyjne naszych programów, to również może je samodzielnie przygotować. Wystarczy pobrać "oryginalną" wersję demonstracyjną z naszej strony www i dopakować do niej plik Partnera. Dopakować czyli spakować np. winrar-em wersję demo i plik Partnera, a w opcjach SFX określić, że po wypakowaniu z archiwum ma być uruchomiony automatycznie nasz plik instalacyjny.

Obecnie są już dostępne nowe wersje demonstracyjne i aktualizacje programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO, R2środki, R2środkiPRO, R2środkiSBO. Wersje pozostałych programów (R2fk, R2księga, R2faktury), uwzględniające opisywane zmiany dostępne będą od 05.05.2011r.


Automatyczne zamówienia (bezpośrednia obsługa klienta)

Wszystkie nasze programy wyposażyliśmy w system proponowania automatycznych zamówień, umożliwiający klientowi w możliwie łatwy sposób:
  • zakup programu (po 30 dniach od zainstalowania wersji demo)
  • zakup abonamentu (30 dni przed końcem okresu ważności abonamentu)
  • zakup rozszerzenia (w przypadku przekroczenia ograniczeń wersji, np. limitu pracowników)
Klient kierowany jest przez program do działu "Obsługa klientów" na naszej stronie internetowej, gdzie przygotowywane jest odpowiednie zamówienie. Jeśli zamówienie zostało wygenerowane z programu, który ma określonego dostawcę oprogramowania, czyli Partnera Reset2, to jest ono wysyłane e-mailem bezpośrednio do tego Partnera. We wszystkich programach kupionych przez Partnera jest on przypisany jako dostawca oprogramowania. W wersji demonstracyjnej dostawcę oprogramowania określa klient w trakcie rejestracji programu (chyba że klient korzysta z wersji demonstracyjnej przygotowanej przez Partnera – w takim przypadku dostawca oprogramowania jest ustawiany automatycznie na tego Partnera).

Po otrzymaniu automatycznego zamówienia od klienta Partner powinien rozpocząć realizację zamówienia, tzn. wygenerować fakturę VAT lub fakturę proforma dla programu o podanym w zamówieniu numerze seryjnym, najpóźniej następnego dnia roboczego po otrzymaniu zamówienia. Rola producenta ogranicza się do kontroli terminowej realizacji zamówienia przez Partnera i ewentualnej realizacji tego zamówienia po upywie tego terminu.

Przy sprzedaży abonamentu i rozszerzenia Partner uzyskuje takie same prowizje, jak przy sprzedaży nowego programu. Klient niezadowolony z usług swojego dostawcy oprogramowania może go zmienić na dowolnego innego Partnera Reset2 lub samego producenta. Partner, do którego klient zwróci się o sprzedaż abonamentu lub rozszerzenia, może zrealizować takie zamówienie, nawet jeśli to nie on sprzedał pierwotnie temu klientowi program.  



Żeby wprowadzić w życie wyżej wymienione założenia, konieczne było zmodyfikowanie dotychczasowych umów dotyczących współpracy oraz wykonanie zmian w wersjach instalacyjnych naszych programów i ich aktualizacjach, a także modyfikacji samego serwisu on-line. Nowe warunki zaczną obowiązywać od 1 maja 2011, otrzymacie Państwo stosowne porozumienia zmieniające, prosimy o jak najszybsze odesłanie podpisanych aneksów lub nowych umów. Mamy nadzieję, że nasza współpraca będzie jeszcze bardziej owocna i satysfakcjonująca wszystkie strony.



TRASKO - INWEST Sp. z o.o. w OstrzeszowieGrupa DR. SCHNEIDER POLSKA w Jeleniej GórzeI.O. VENEZIA w WarszawieSzpital im. Św. Jadwigi Śląskiej w TrzebnicyBiuro Rachunkowe VERUM s.c. we WrocławiuTechnologie Tworzyw Sztucznych Sp. z o.o. w ŁozienicyPolskie Sieci Energetyczne WSCHÓD Sp. z o.o. w RadomiuZakład Produkcji Spożywczej DIJO w ZabrodziuG.EN. GAZ ENERGIA S.A. w PoznaniuTeatr Muzyczny CAPITOL we Wrocławiu
Newsletter Reset2