producent oprogramowania

  • Polski
  • English

Szukaj

Jesteś tutaj:  »   »   » specjalista ds. obsługi klienta

specjalista ds. obsługi klienta
Podstawowy zakres zadań:
  • sprzedaż oprogramowania R2płatnik, R2fk, R2księga, R2faktury, R2środki
  • przygotowywanie ofert handlowych
  • utrzymywanie bezpośrednich kontaktów z klientami oraz dealerami
  • podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania klientów
Oczekujemy:
  • mile widziane wyższe wykształcenie
  • mile widziane doświadczenie na stanowisku handlowym
  • biegła obsługa komputera
  • prawo jazdy

Oferujemy:
  • miłą atmosferę i przyjazne warunki pracy
  • szkolenia i rozwój
  • pakiet medyczny
  • dodatki socjalne
Oferty zawierające oczekiwane wynagrodzenie prosimy przesyłać na adres: berezowski@reset2.pl

Prosimy o zamieszczenie w aplikacji następującego zdania:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w firmie Reset2 Sp.z o.o. (zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dn. 29.08.1997 Dz. U. Nr 133 poz. 883)."

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. 


TRASKO - INWEST Sp. z o.o. w OstrzeszowieGrupa DR. SCHNEIDER POLSKA w Jeleniej GórzeI.O. VENEZIA w WarszawieSzpital im. Św. Jadwigi Śląskiej w TrzebnicyBiuro Rachunkowe VERUM s.c. we WrocławiuTechnologie Tworzyw Sztucznych Sp. z o.o. w ŁozienicyPolskie Sieci Energetyczne WSCHÓD Sp. z o.o. w RadomiuZakład Produkcji Spożywczej DIJO w ZabrodziuG.EN. GAZ ENERGIA S.A. w PoznaniuTeatr Muzyczny CAPITOL we Wrocławiu
Newsletter Reset2