Środki trwałe i wyposażenie - R2środki | RESET2 RESET2 Oprogramowanie
Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) do przechowywania i uzyskiwania dostępu do tej informacji w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Użytkownik wyraża zgodę oraz określa warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartej w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki.
Dowiedz się więcej odwiedzając strony:

Polityka Prywatności    Regulamin sklepu      Jak wyłączyć cookies?

Przejdź do serwisu
Znamy Twoje potrzeby

R2środki Szybki start

Poniżej opisujemy, jak szybko rozpocząć pracę w programie.

 

Środki trwałe i wyposażenie

dane firmy
1. Przed rozpoczęciem pracy należy uzupełnić dane firmy. Po kliknięciu w przycisk Firmy pojawi się okno z listą firm. Klikamy na zakładkę Pozycja i wypełniamy wszystkie dane. Szczególną uwagę zwracamy na pole Rozliczenia.


2. W przypadku biura rachunkowego klawiszem Ins wprowadzamy dodatkowe firmy.


ewidencja środków trwałych

3. Klikając w oknie głównym w przycisk wejdziemy do ewidencji środków trwałych. Przygotowanie środka do użytkowania polega na wprowadzeniu do ewidencji, uzupełnieniu dokumentów zakupu, przyjęciu do użytkowania i utworzeniu planu amortyzacji. Możemy również uzupełnić ewidencję części składowych .
 

4. Praca na ewidencji środków polega na wykonaniu miesięcznych odpisów amortyzacyjnych wraz z utworzeniem dekretu księgowego oraz wydruku rocznej tabeli amortyzacyjnej.
 

5. W każdej chwili możemy przeprowadzić operacje modernizacji, przeszacowania, korekty, likwidacji, sprzedaży lub przekazania środka.
 

UWAGA. Wprowadzanie danych w programie może odbywać się bez użycia myszki. Przejście do następnego pola umożliwia Enter lub Tab, a zatwierdzenie wszystkich danych PgDn. W polach dostępnych z biblioteki (np. grupa, lokalizacja) rozpoczęcie pisania rozpoczyna wyszukiwanie pozycji, natomiast Ins dostawienie nowej.


ewidencja wyposażenia
6. Klikając w oknie głównym w przycisk wejdziemy do ewidencji wyposażenia. Praca z ewidencją wyposażenia polega na wprowadzeniu poszczególnych pozycji na stan, wydrukowaniu ewidencji oraz likwidowaniu pozycji sprzedanych lub zniszczonych.
 

Program nie jest już dostępny
w sprzedaży dla nowych klientów.


Masz pytania?
22 455 56 00