producent oprogramowania

  • Polski
  • English

Szukaj

Jesteś tutaj:  »   »   » Zdalny serwis

STANDARD

Dla małych i średnich firm

znamy Twoje potrzeby

Zdalny serwis


 

Zdalny serwis jest jednym z kilku sposobów skorzystania z naszej pomocy w razie kłopotów z eksploatacją programów.

W wielu wypadkach jest to sposób najlepszy, ze względu na:
  • szybkość - wystarczy zadzwonić do nas, wyjaśnić problem i zainicjować sesję zdalnego serwisu, tzn. że w ciągu kilku minut zyskujecie Państwo dostęp do bezpośredniej pomocy naszego wykwalifikowanego serwisanta
  • oszczędność - dzięki aktualnej promocji jest to jeden z najtańszych sposóbów korzystania z naszych usług
  • brak kosztów dojazdu
  • dostępność z dowolnego miejsca w Polsce.
Zdalny serwis jest dostępny dla wszystkich naszych programów.

Jedynym warunkiem jest dostęp do internetu (im szybszy, tym lepszy, chociaż przyzwoitą prędkość można uzyskać już na zwykłym łączu telefonicznym i modemie 56kb.)

Na czym to polega

Po uruchomieniu dowolnego z naszych programów należy uruchomić moduł zdalnego serwisowania danych i nawiązać połączenie internetowe z naszym serwisem, nasz wykwalifikowany pracownik ma bezpośredni dostęp do Państwa komputera, tak jakby bezpośrednio przed nim siedział. Wszystko co Państwo zrobicie na swoim komputerze jest widoczne również u nas, a Państwo od razu widzicie również to, co robi nasz serwisant.
Korzystając z Państwa wskazówek, zwłaszcza jeśli istnieje możliwość jednoczesnego połączenia telefonicznego, możemy szybko rozwiązać zaistniały problem.

Ile kosztuje

Połączenie odbywa się poprzez program TeamViewer, pobieramy z internetu podczas pierwszej próby skorzystania z modułu zdalnego serwisowania. Jest on programem bezpłatnym, niezbędny do nawiązania połączenia z naszym serwisem.
Usługa zdalnego serwisu jest płatna.

pobierz program TeamViewerSkąd wziąć program TeamViewer

  • pobrać z internetu poprzez wywołanie menu Pomoc - Zdalny serwis w programie: R2płatnik, R2fk, R2księga, R2faktury lub R2środki
  • pobrać z internetu klikając tutaj.

Jak korzystać z programu TeamViewer

  • skontaktować się telefonicznie z naszym konsultantem i przedstawić problem
  • uruchomić dowolny z naszych programów klikając na ikonkę programu na pulpicie
  • za pomocą menu Pomoc - Zdalny serwis uruchomić moduł zdalnego serwisowania danych (TeamViewer)
  • po uruchomieniu programu należy podać identyfikator i hasło
  • po wykonaniu usługi, TeamViewer powinien zostać zamknięty
  • jeśli jednak TeamViewer jest jeszcze uruchomiony, możecie go Państwo sami zamknąć klikając na krzyżyk w prawym górnym rogu.


TRASKO - INWEST Sp. z o.o. w OstrzeszowieGrupa DR. SCHNEIDER POLSKA w Jeleniej GórzeI.O. VENEZIA w WarszawieSzpital im. Św. Jadwigi Śląskiej w TrzebnicyBiuro Rachunkowe VERUM s.c. we WrocławiuTechnologie Tworzyw Sztucznych Sp. z o.o. w ŁozienicyPolskie Sieci Energetyczne WSCHÓD Sp. z o.o. w RadomiuZakład Produkcji Spożywczej DIJO w ZabrodziuG.EN. GAZ ENERGIA S.A. w PoznaniuTeatr Muzyczny CAPITOL we Wrocławiu
Newsletter Reset2