|
Po naliczeniu wynagrodzeń możemy sporządzić miesięczny raport PPK , na którym zostaną wykazane zapłacone składki. W tym celu wchodzimy w Raporty - Raporty miesięczny PPK.
Wprowadzamy:
Dochody za Mc, Rok - podajemy miesiąc i rok wypłaty
Od działu, Do działu - pracownicy z wybranych działów ujęci zostaną w deklaracji; gdy działy pozostawimy puste, kryterium to nie będzie brane pod uwagę
Tylko zatrudnieni - tylko zatrudnieni pracownicy na zadany dzień będą uwzględnieni w zestawieniu
Tylko osoby podświetlone - gdy podświetlimy wcześniej wybranych pracowników (Shift áâ na liście lub Podświetl teraz) i zaznaczymy tę opcję - tylko oni zostaną ujęci w zestawieniu
Od rejestru, Do rejestru - w deklaracji ujęte zostaną listy z wybranych rejestrów; standardowo gdy pozostawimy puste, kryterium to nie będzie brane pod uwagę
Tylko listy podświetlone - gdy podświetlimy wcześniej listy (Shift áâ na liście) i zaznaczymy tę opcję - ujęte zostaną tylko wybrane listy
Pokaż składki zerowe - po zaznaczeniu na zestawieniu zostaną wykazane także osoby z zerowymi składkami, czyli mają wprowadzone zgłoszenie w ewidencjI PPK, a nie mają naliczonych składek PPK
Przygotowany raport możemy:
Eksportuj do pliku - zapisać w podanej ścieżce
Zestawienie - wydrukować w formie zestawienia
Excel - otworzyć bezpośrednio w programie Excel
Przelewy - wygenerować przelewy