Ewidencja szkoleń

Szkolenia

Planując konkretne szkolenie przechodzimy do ewidencji szkoleń. W tym celu w menu głównym wybieramy pozycję Okna - Szkolenia. Nowe szkolenie  wprowadzamy klawiszem Ins i uzupełniamy:

Po zaakceptowaniu OK danych dotyczących szkolenia możemy przystąpić do wprowadzenia uczestników szkolenia. Wciskając przycisk pojawi się dodatkowe okno z listą pracowników.

Lista wyświetlonych pracowników zależy od ustawień:

Nanieść pracowników na listę uczestników szkolenia możemy jednym z trzech przycisków:

UWAGA. Dopisać uczestnika do planowanego (lub odbytego) szkolenia można również bezpośrednio w kartotece szkoleń pracownika.

Dla każdego uczestnika szkolenia możemy określić dodatkowe informacje:

Do każdego szkolenia można dodatkowo załączyć ( Wczytaj dokumenty) plik w dowolnym formacie, np. plan lub protokół szkolenia przygotowany w zewnętrznym edytorze tekstu, zeskanowaną listę obecności itp. - później w dowolnym momencie można ten dokument otworzyć ( Pokaż dokumenty)