Oferty pracy w internecie

Portal dla pracowników

W skład portalu dla pracowników wchodzi również moduł rekrutacji. Na stronie głównej portalu przed zalogowaniem, czyli w oknie logowania do portalu, moży opublikować oferty pracy. W zależności od ustawień w środowisku WWW (parametr Udostępnianie ofert pracy na zakładce FUNKCJONALNOŚĆ/Dodatki) oferty pracy mogą być widoczne w opcji dodatkowej podczas logowania, na stronie głównej logowania lub tylko oferty pracy bez możliwości logowania.

Udostępnianie ofert pracy w internecie możemy przeprowadzać na dwa sposoby:

Na liście oferowanych stanowisko pojawia się nazwa stanowiska oraz podstawowe zadania, wykonywane na tym stanowisku. Po rozwinięciu danej oferty (zobacz więcej...) pojawia się pełny opis stanowiska pracy, który należy wcześniej uzupełnić w bibliotece stanowisk (patrz PLANOWANIE ZATRUDNIENIA - Opis stanowisk pracy):

Przycisk Wypełnij aplikację otwiera możliwość aplikowania na dane stanowisko - patrz Rekrutacja przez internet. Wprowadzone dane rekruta pojawią się w programie w menu Okna-Rekrutacja (patrz PLANOWANIE ZATRUDNIENIA - Rekrutacja) i rozpoczną proces rekrutacji.