Program nie uruchamia się po pobraniu aktualizacji

Lista najczęściej zadawanych pytań dotyczących korzystania z programu R2faktury, R2fakturyPRO opracowana przez pracowników serwisu Reset2.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
hadassa
 
Posty: 160
Rejestracja: wt, 04 maja 2010 10:47
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Program nie uruchamia się po pobraniu aktualizacji

Post autor: hadassa » czw, 05 stycznia 2012 8:52

Najprawdopodobniej aktualizacja nie zakończyła się poprawnie, czyli nie nastąpiło prawidłowe rozpakowanie się pliku update.exe, np. w wyniku działania programu antywirusowego. W związku z tym należy ręcznie rozpakować ten plik. Odszukać go można sprawdzając ścieżkę w linijce "Element docelowy" we właściwościach skrótu do programu (prawy przycisk myszy na skrócie do programu). Po dwukrotnym kliknięciu w plik update.exe znajdujący się w katalogu programu (standardowo będzie to katalog: C:\Reset2\Faktury.6xx\BIN) nastąpi jego rozpakowanie. W ten sposób zostaną nadpisane wszystkie pliki aktualizujące program.
Po wykonaniu tej czynności program powinien się uruchomić. Jeśli tak się nie dzieje należy jeszcze sprawdzić, czy linijka "Element docelowy" we właściwościach skrótu do programu (prawy przycisk myszy na skrócie do programu) kończy się RFAKTURY.EXE
ODPOWIEDZ