Przywracanie danych

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programu R2faktury, R2fakturyPRO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programem.
Regis
Posty: 51
Rejestracja: sob, 04 sierpnia 2007 13:40
Lokalizacja: Zdzieszowice
Kontakt:

Przywracanie danych

Post autor: Regis » pn, 07 kwietnia 2014 15:05

Witam!

Przenoszę właśnie dane z komputera z WinXP do Win7.
Wszystko fajnie było, ale...
Po wgraniu, wpisaniu licencji i zaktualizowaniu programu przyszła kolej na przywrócenie danych.
Zarchiwizowałem dane na starym komputerze i wbiłem import danych w nowym. Po wgraniu błąd - Uruchomiona wersja programu (7.11.3 z dnia 04.02.2014 16:47:44 różni się od aktualnej 7.11.3 z dnia 04.02.2014 17:47:44). Po czym następuje obowiązkowy update (nie mam pojęcia skąd) i reset i tak w kółko. Wersje wg programu różnią się co ciekawe 1 godziną i stąd pewnie ten problem tylko jak go ominąć.?
Po reinstalacji programu (po podłączeniu istniejącej już bazy ponownie ten sam problem)

Pozdrawiam




edit---------------------------------
Podejrzewam, że jestem zmuszony czekać na wydanie kolejnej aktualizacji. program źródłowy przy wyświetleniu okna z aktualizacjami od razu podaje że jest nowszy niż najnowsza aktualizacja (chyba jedyna taka kopia w galaktyce). przenoszenie najnowszych zarchiwizowanych zbiorów kończy się cały czas w/w komunikatem.
Awatar użytkownika
Elzbam
 
Posty: 141
Rejestracja: pn, 15 lipca 2013 11:17
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: Elzbam » wt, 08 kwietnia 2014 8:42

Proszę o kontakt telefoniczny z serwisem pod numerem tel. 71/377-12-02.
Regis
Posty: 51
Rejestracja: sob, 04 sierpnia 2007 13:40
Lokalizacja: Zdzieszowice
Kontakt:

Post autor: Regis » śr, 16 kwietnia 2014 9:46

Problem został rozwiązany przy pomocy serwisu. Tak jak myślałem trzeba było wgrać spreparowaną aktualizację z nowszą datą niż oficjalna. Pozdrawiam.
ODPOWIEDZ