Pobieranie danych

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programu R2faktury, R2fakturyPRO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programem.
i.nowak80
Posty: 3
Rejestracja: ndz, 25 maja 2014 20:40

Pobieranie danych

Post autor: i.nowak80 » pn, 26 maja 2014 9:39

Przy pobieraniu danych płatnika wyświetlił mi się komunikat "Podano niepoprawną wartość uwierzytelniającą. Wprowadź ją ponownie".
Dlaczego tak się dzieje? Co z tym zrobić?
Awatar użytkownika
Inez
 
Posty: 345
Rejestracja: czw, 21 kwietnia 2005 14:23
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: Inez » pn, 26 maja 2014 10:15

Poproszę o więcej szczegółów. W którym dokładnie momencie wyskakuje ten komunikat? W celu szybkiego rozwiązania problemu zachęcam do kontaktu telefonicznego bezpośrednio z serwisem pod nr 71/377-12-02.
---------------------------------------------------------------------------------
Zapraszamy do Społeczności Symfonii.
Zachęcamy do dzielenia się wiedzą i zadawania pytań w obszarze migracji z programów linii R2firma.
Krótkie wyjaśnienie czym jest Społeczność i jak z niej korzystać.
ODPOWIEDZ