Nie można połączyć się z bazą danych (local)\Reset2

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programu R2faktury, R2fakturyPRO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programem.

Moderatorzy: sławek, Mariusz, Moderator

Awatar użytkownika
sławek
 
Posty: 658
Rejestracja: pn, 03 marca 2008 11:11
Lokalizacja: RESET2 Oprogramowanie sp. z o.o. sp.k.
Kontakt:

Nie można połączyć się z bazą danych (local)\Reset2

Post autor: sławek » wt, 15 listopada 2016 13:50

Jeśli napotkali Państwo błąd podobny do widocznego poniżej


Obrazek


zachęcamy do zapoznania się z tym tematem
dtr-invest
Posty: 1
Rejestracja: pt, 16 marca 2018 18:55

Post autor: dtr-invest » pt, 16 marca 2018 19:01

Ja mam ten problem, ale w lokalizacji "Usługa-Aplikacja komputerowa" nie mogę znaleźć serwera Reset2.
Awatar użytkownika
Edzia
 
Posty: 80
Rejestracja: wt, 10 listopada 2015 8:47
Lokalizacja: RESET2 Oprogramowanie sp. z o.o. sp.k.
Kontakt:

Post autor: Edzia » pn, 19 marca 2018 12:36

Jeśli w katalogu "Usługi - aplikacja komputerowa" nie ma SQL Server (Reset2) tzn., że nie został on zainstalowany przy instalacji naszego programu.
Aby zainstalować wersję Servera SQL należy z naszej strony pobrać demo programu i wybrać instalację szczegółową zaznaczając tylko pole przy Serverze SQL (MSSQL..) lub wykonać instalację Servera SQL ze strony Microsoftu w zależności od systemu operacyjnego 32 czy 64 bit.

W razie dalszych pytań prosimy o bezpośredni kontakt z serwisem nr tel.: 71 3828702.
eldreso3
Posty: 1
Rejestracja: czw, 29 marca 2018 11:34

Post autor: eldreso3 » czw, 29 marca 2018 11:35

A jeżeli powyższe kroki nie pomogły?
Awatar użytkownika
sławek
 
Posty: 658
Rejestracja: pn, 03 marca 2008 11:11
Lokalizacja: RESET2 Oprogramowanie sp. z o.o. sp.k.
Kontakt:

Post autor: sławek » pt, 30 marca 2018 9:07

Prosimy o kontakt telefoniczny z działem serwisu.
Tel 71 38 28 702
endriu5
Posty: 27
Rejestracja: wt, 08 listopada 2016 14:23

Post autor: endriu5 » wt, 03 lipca 2018 9:34

W start -> wyszukaj wpisz sql i wybierz SQLServerManager11 otworzy się okienko potem SQL Server Services i SQL Server jeśli ma czerwony kwadracik i dopiskę Stopped trzeba kliknąć prawym klawiszem i start. Często po aktualizacjach systemu mi też zatrzymuje server.
tytuseek
Posty: 1
Rejestracja: pn, 04 marca 2019 11:11

Post autor: tytuseek » pn, 04 marca 2019 11:13

eldreso3 pisze:A jeżeli powyższe kroki nie pomogły?
Mam dokładnie ten sam problem, przy nowej instalacji (wymiana dysku w komputerze / reinstalacja systemu W10) program nie zakłada bazy SQL i wyrzuca komunikat błędu.

Jakaś podpowiedź co może być nie tak?
Awatar użytkownika
sławek
 
Posty: 658
Rejestracja: pn, 03 marca 2008 11:11
Lokalizacja: RESET2 Oprogramowanie sp. z o.o. sp.k.
Kontakt:

Post autor: sławek » wt, 05 marca 2019 8:34

W przypadku instalacji naszych programów na dopiero-co-zainstalowanych systemach operacyjnych (szczególnie - Windows 10) sugerujemy najpierw upewnić się, że wszelkiego rodzaju aktualizacje tego systemu (a, proszę uwierzyć, ściąga się ich od razu bardzo, bardzo dużo) zostały wykonane, a system wielokrotnie uruchomiony ponownie.

Najczęściej właśnie nieprzeprowadzone do końca aktualizacje systemu W10 (menu start - sprawdź czy są aktualizacje) powodują problemy z dostępem do Microsoft SQL Server na którym nasze programy usiłują tworzyć bazy danych.
ODPOWIEDZ