www.reset2.pl • Moduł www R2faktury Maxi w10.10
Strona 1 z 1

Moduł www R2faktury Maxi w10.10

: pt, 01 grudnia 2017 19:24
autor: Park
Witam, na początek chciałbym się przywitać, nazywam się Artur i jestem nowy na forum. Od razu przejdę do sedna.

Otóż uruchomiłem moduł www, po zalogowaniu się w panelu web w przeglądarce mam komunikat: ''Błąd uruchomienia programu: Użytkownik nie zgadza się na warunki licencji''

Nie bardzo rozumiem przesłania tego komunikatu. Mam licencje wykupioną wraz z modułem www. Czy ktoś z Państwa napotkał na podobny problem?

Pozdrawiam

: pn, 04 grudnia 2017 15:39
autor: JSz
Proszę spróbować pliki z folderu WWW, przekopiować do folderu BIN i uruchomić moduł z tej lokalizacji.

: wt, 05 grudnia 2017 10:36
autor: Park
Dziękuję za odpowiedź. Zrobiłem to, na chwilę poskutkowało, lecz z takim skutkiem, że po zalogowaniu do panelu www, z prawej strony gdzie jest opcja drukowania brakuje opcji do wystawiania faktur, czy też dodawania kontrahenta. To w zasadzie problem numer dwa. bo pierwszy problem dalej obowiązuje po restarcie komputera i po wpisaniu danych do logowania w panelu www mam komunikat: ''Błąd uruchomienia programu: Użytkownik nie zgadza się na warunki licencji''

: wt, 05 grudnia 2017 14:28
autor: Inez
Park pisze:Dziękuję za odpowiedź. Zrobiłem to, na chwilę poskutkowało, lecz z takim skutkiem, że po zalogowaniu do panelu www, z prawej strony gdzie jest opcja drukowania brakuje opcji do wystawiania faktur, czy też dodawania kontrahenta.
W wersji MAXI moduł WWW umożliwia tylko przegląd danych, generowanie wydruków, nie ma natomiast możliwości dodawania pozycji. Pełna funkcjonalność modułu WWW, czyli dodawanie nowych kontrahentów i wystawianie faktur dostępna jest tylko w wersji PRO.
Park pisze:pierwszy problem dalej obowiązuje po restarcie komputera i po wpisaniu danych do logowania w panelu www mam komunikat: ''Błąd uruchomienia programu: Użytkownik nie zgadza się na warunki licencji''
Prosimy o kontakt z serwisem, niezbędna będzie weryfikacja konkretnej licencji.

: wt, 05 grudnia 2017 15:07
autor: Park
Dziękuję za odpowiedź. To taki drobniutki szczególik pominęliśmy.. Wersję maxi kupiliśmy w zeszłym tygodniu. Co w takim przypadku?

: wt, 05 grudnia 2017 15:19
autor: Inez
W takiej sytuacji należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod nr tel. 71/38-28-701.