Zapętlenie aktualizacji

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programu R2faktury, R2fakturyPRO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programem.
ksm
Posty: 65
Rejestracja: czw, 18 stycznia 2007 20:33
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Zapętlenie aktualizacji

Post autor: ksm » czw, 02 kwietnia 2020 11:08

Witam,
jak w temacie. Nie można uruchomić programu, gdyż ciągle widzi ten sam program jako nowszy...:(
Aktualizuje program poprawnie (rozpakowanie bez bledow), ale po restarcie znowu widzi nowsza wersje.
Pobranie update.exe ze strony też nic nie daje.
Zadzwonic nie mozna, bo numeru programu nie pokazuje, bo .... sie nie uruchamia.
Załączniki
blad.png
blad.png (105.29 KiB) Przejrzano 18017 razy
Awatar użytkownika
Krystek
 
Posty: 78
Rejestracja: pn, 24 lipca 2017 14:09
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Re: Zapętlenie aktualizacji

Post autor: Krystek » pt, 03 kwietnia 2020 8:17

Proszę spróbować wykonać następujące czynności:
- klikamy [PPM] na ikonie skrótu do programu (znajdującym się na pulpicie), i wybieramy opcję "Otwórz lokalizację pliku"
- otwiera się nam folder BIN; usuwamy z niego pliki update.exe oraz R2firma.exe
- pobieramy aktualny plik update.exe ze strony www.RESET2.pl
- pobrany plik wklejamy do pustego folderu, a następnie go uruchamiamy opcją [PPM] >> "Uruchom jako administrator"
- całą zawartość tego folderu kopiujemy do folderu BIN, wspomnianego powyżej
- uruchamiamy program

PS.:
Warto sprawdzić również przed operacją ustawienia regionalne w systemie operacyjnym.

Przy instalacji wielostanowiskowej może się zdarzyć, że jeden z komputerów - z uwagi na wspomniane ustawienia regionu - cały czas będzie wprowadzał błędną datę; upewniamy się wówczas, czy wszystkie stanowiska (końcówki + serwer) mają odpowiednie ustawienia regionu.


Jeżeli powyższy sposób nie pomoże, prosimy o kontakt z biurem Reset2 pod nr tel.: +48 713 828 701.
ksm
Posty: 65
Rejestracja: czw, 18 stycznia 2007 20:33
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Re: Zapętlenie aktualizacji

Post autor: ksm » pt, 03 kwietnia 2020 13:05

Tak jak pisalem w pierwszym poscie podmiana update.exe nie daje rezultatu ( i nawet "manualna" podmiana pliku Rfirma.exe wypakowanego), gdyz program weryfikuje daty wersji z posiadana wersja w bazie. Trzeba wiec zlikwidowac wpis w bazie danych (tabela version, pole data ustawic na NULL) i wtedy program przy starcie zapyta o nowa wersje, ale sie nie zgadzamy i mamy mozliwosc wejscia do systemu. Dziwne, ale tak jest....Z pomoca Pani z infolinii takie rozwiazanie pomoglo.

Temat do zamkniecia.

pozdrawiam
ksm
ODPOWIEDZ