usunięcie faktury

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programu R2faktury, R2fakturyPRO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programem.
mikesz
Posty: 4
Rejestracja: ndz, 31 stycznia 2010 9:34

usunięcie faktury

Post autor: mikesz » ndz, 31 stycznia 2010 10:10

witam
jestem nowym użytkownikiem programu i eksperymentując z seryjnym wystawianiem faktur wystawiłem dwie identyczne, jedną musze usunąć. W instrukcji jest napisane ża nalezy zmienic okres zamkniecia dokumentów na wczesniejszy, tak tez zrobiłem niestety pojawia sie komunikat
BŁĄD
tb/WZ Cannot perform this operation on a closed dataset
próbowałem zmieniać okresy zamknięcia na różne warianty niestety bezskutecznie
z góry dziękuje za szybka odpowiedź
mikesz
Awatar użytkownika
sławek
 
Posty: 735
Rejestracja: pn, 03 marca 2008 11:11
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: sławek » wt, 02 lutego 2010 7:26

pobierz aktualizację i spróbuj jeszcze raz
Regis
Posty: 51
Rejestracja: sob, 04 sierpnia 2007 13:40
Lokalizacja: Zdzieszowice
Kontakt:

Post autor: Regis » śr, 03 lutego 2010 20:58

Spróbowałbym na wszelki wypadek opcji weryfikacja bazy danych i weryfikacja spójności danych.
Zwykle jak trafiam na takie cudaczne komunikaty to odpalam te dwie powyższe i z reguły rozwiązuje to problem.
Awatar użytkownika
sławek
 
Posty: 735
Rejestracja: pn, 03 marca 2008 11:11
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: sławek » czw, 04 lutego 2010 9:01

tym razem powinna wystarczyć sama aktualizacja programu
Saksofoni
Posty: 4
Rejestracja: śr, 24 kwietnia 2013 22:18

Post autor: Saksofoni » pn, 06 maja 2013 17:15

Robiłam już dwa razy aktualizację i nadal wyskakuje mi błąd. Jak zrobię weryfikację bazy danych i weryfikację spójności danych to błąd zniknie?
Awatar użytkownika
Inez
 
Posty: 345
Rejestracja: czw, 21 kwietnia 2005 14:23
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: Inez » wt, 07 maja 2013 8:22

To czy błąd zniknie zależy od tego o jaki dokładnie błąd chodzi.
Weryfikację bazy danych oraz spójności danych należy wykonywać tylko w uzasadnionych przypadkach, zawsze przy wyłączonym programie antywirusowym, a najlepiej po kontakcie z serwisem Reset2.
---------------------------------------------------------------------------------
Zapraszamy do Społeczności Symfonii.
Zachęcamy do dzielenia się wiedzą i zadawania pytań w obszarze migracji z programów linii R2firma.
Krótkie wyjaśnienie czym jest Społeczność i jak z niej korzystać.
ODPOWIEDZ