Nieudana aktualizacja.

Lista najczęściej zadawanych pytań dotyczących korzystania z programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO opracowana przez pracowników serwisu Reset2.

Moderatorzy: sławek, Mariusz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
bs
 
Posty: 248
Rejestracja: pn, 22 grudnia 2008 15:00
Lokalizacja: RESET2 Oprogramowanie sp. z o.o. sp.k.
Kontakt:

Nieudana aktualizacja.

Post autor: bs » śr, 27 lutego 2013 15:23

Może się zdarzyć, że po aktualizacji R2płatnika zniknie aplikacja - skrót na pulpicie przestanie działać albo będzie odnosił się do innego programu. Dzieje się tak czasem z powodu agresywnego działania programu antywirusowego albo przy niedokończonej procedurze aktualizacji.
Należy w takim przypadku odnaleźć folder instalacyjny programu
zazwyczaj jest to:
C:\RESET2\Platnik.3xx\BIN
lub
C:\Program Files\RESET2\Platnik.3xx\BIN
lub
C:\Program Files (x86)\RESET2\Platnik.3xx\BIN

w tym folderze powinien się znajdować plik o nazwie
RPLATNIK._xe
wystarczy zmienić podkreślnik _ na literkę e (w tym momencie w wielu przypadkach rozszerzenie znika i typ pliku zmienia się na Aplikacja) i można uruchomić program by ponownie spróbować zaktualizować przy wyłączonym programie antywirusowym.

Można też utworzyć na nowo skrót na pulpicie - wystarczy prawym guzikiem myszy kliknąć plik RPLATNIK wybrać Kopiuj po czym na Pulpicie wybrać spod prawego przycisku myszy na pustym miejscu Wklej skrót.
ODPOWIEDZ